۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

برگزاری قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی فرمانداری و ‌شورای اسلامی شهر در منطقه ۳ شهرداری شیراز برگزار شد.
برگزاری قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی
به گزارش حافظ خبر، ناظر شورا در منطقه ۳  با بیان اینکه این قرارگاه در راستای پیگیری موارد و مشکلات مطرح شده توسط مردم ایجاد شده است، بیان کرد: براساس یک بازه زمانی معین نتیجه موارد بررسی شده در جلسات بعدی اعلام می شود.
مسعود زارعی با اشاره به مشکلات مطرح شده در  منطقه ۳ گفت: این منطقه از حیث مسائل اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است. 
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه یکی از مشکلات مربوط به محله سعدی احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت است، عنوان کرد: این پروژه چندین سال است عملیات اجرایی آن به دلیل مشکلاتی همچون عدم تعریض و جا به جایی شبکه لوله گاز عملیات آن به کندی پیش می رود. 
به گفته مهدی طاهری شبکه مخابرات این خیابان  نیازمند جابه جایی کابل فیبر نوری است و این قول را از نماینده مخابرات خواهیم گرفت تا قبل از شهریور ماه عملیات جابه جایی کابل فیبر نوری را انجام دهند تا شهرداری آسفالت این معبر را انجام دهد و پروژه را کامل شده تحویل دهد. 
برپایی میز خدمت با هدف بررسی مسائل مناطق
در ادامه معاون هماهنگی امورعمرانی فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه براساس تعامل سازنده میان فرمانداری و شورای شهر  مقرر گردید تا این میز خدمت برپا شود، عنوان کرد: در واقع در این میز خدمت  مسائل و مشکلات مردم مطرح و پیگیری لازم جهت رفع آنها صورت می گیرد.
شجاع الدین خداپرست با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به کارخانه روغن نباتی، وجود دست فروشان در محور حافظیه و سعدی و جانمایی نامناسب آنها بخشی از مشکلات این منطقه است، ادامه داد:  ترافیک مربوط به ترمینال کاراندیش و وجود اتوبوس هایی که اقدام به تخلیه بار می کنند از دیگر مشکلات این منطقه است.
لازم به ذکر است ؛ در این میز خدمت مشکلات مربوط به فاضلاب در این منطقه، عدم مناسب سازی کوچه ها، معابر و تردد بسیار سخت بویژه برای افراد معلول ، حضور اتباع بیگانه بویژه افاغنه و عدم فرهنگ سازی در این خصوص ، مشکلات مربوط به حضور کمرنگ نیروی انتظامی، عدم ورودی مناسب در سه شهرک  گلشن، زیباشهر و رکن آباد، عدم وجود پل هوایی ایمن جهت تردد مردم، عدم وجود یک درمانگاه شبانه روزی در شهرک رکن آباد  بخشی از مشکلات مطرح شده توسط یاوران شورا در این جلسه بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما