۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

جشنواره برگ های پاییزی به همت شهرداری منطقه 2 شیراز برگزار شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
غلامرضا شهریاری با اعلام این خبر گفت: شهرداری دستگاهی با رویکرد صرفا عمرانی نیست؛ بلکه مجموعه ای اجتماعی است که باید در زمینه ارتقا کیفیت شهروندان در ابعاد فرهنگی و عمرانی تلاش کرده و روحیه سرزندگی را در جامعه بسط دهد.
جشنواره برگ های پاییزی به همت شهرداری منطقه 2 شیراز برگزار شد
به گزارش حافظ خبر، این مدیر ارشد شهری با بیان این که برگزاری چنین جشنواره هایی به افزایش همدلی و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری می انجامد افزود: به موازات اقدامات عمرانی و فرهنگی تلاش های موثری را در زمینه گسترش نشاط و شادابی در محدوده شهرداری منطقه 2 شیراز در دست انجام داریم.
وی با اشاره به این که تلاش های مجموعه مدیریت شهری باید در همه زمینه های زندگی مردم مشهود و اثر گذار باشد خاطر نشان کرد:  با اجرای چنین جشنواره هایی شاهد بارقه هایی از نشاط و شادابی در میان مردم خواهیم بود و اهالی فرهنگ مدار و قدرشناس منطقه 2 شاهد برگزاری چنین برنامه هایی در مقیاس گسترده تری خواهند بود.
شهردار منطقه 2 با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشتن زیبایی های فصل پاییز است اظهار داشت: گردهمایی خانواده ها در کنار یکدیگر و بسترسازی برای لحظاتی خاطره انگیز برای شهروندان از اهداف این رویداد پرنشاط است و این جشنواره فرصتی را فراهم اورده تا شهروندان بر برگ های هزار رنگ پاییزی پیاده روی کرده و خاطره سازی کنند.
شهریاری در ادامه از اختصاص مسیری ویژه در سطح منطقه برای برگزاری مداوم جشنواره برگ های پاییزی خبر داد و افزود: مدیریت و کارکنان شهرداری منطقه 2 در پی استقبال بی نظیر مردم از پروژه های عمرانی و جشنواره های فرهنگی با عزمی راسخ تر به خدمت رسانی به شهروندان همت خواهند گماشت.
وی در پایان افزود: در نظر داریم فعالیت هایی در فضای مجازی با عنوان کلیپ های رخ نمایی پاییز تهیه کرده و به واسطه آن خانواده را به حضور در کنار یکدیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنیم.
بر اساس این گزارش شایان ذکر است جشنواره برگ های پاییزی در پارک لاله شهرداری منطقه 2 برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما