۰
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس

توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: برنامه ریزی برای توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان در دستور کار قرار گرفته است.
توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان
به گزارش حافظ خبر، ساسان مبینی دهکردی در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در بحث تغییرات قیمت 18 قلم کالای اساسی خواستار نظارت بر بازار شد و توصیه هایی به متولیان در جهت پیش بینی جوجه ریزی در مرغداری ها برای تامین مرغ ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان داشت.
وی با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار اگر کالایی تغییر قیمت زیادی داشت باید ورود کنیم، افزود: از تمامی مراجعی که متولی قیمت گذاری هستند میخواهیم تا فرصت خود تنظیمی را به بازار بدهند و در اختلاف قیمت های نامتعارف ورود کنند تا امنیت و ثبات بر بازار حاکم شود. 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جهادکشاورزی و اتاق اصناف خواست تا شرکت هایی که زیر ساخت های توزیع اینترنتی اقلام اساسی را فراهم نموده اند مورد توجه و حمایت قرار گیرند و در عین حال از انحصار در این بخش خودداری گردد تا نسبت به برنامه ریزی در جهت ارائه کالا و خدمات به صورت اینترنتی و پستی ، پیش بینی ، برنامه ریزی و اقدام صورت پذیرد. 
مبینی ضمن توصیه به متولیان جهت پیش بینی جوجه ریزی مرغداری ها برای تامین مرغ ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر نوع برنامه ریزی جهت ثبات در بازار این ایام، از سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های همکار خواست در جلسه آتی گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها در سامانه جامع تجارت و موضوع انتزاع وظایف تولید ، توزیع و نظارت محصولات کشاورزی تهیه کنند تا در جلسه ی آتی گزارش پیشرفت کار مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.
کد مطلب : ۲۴۳۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما