۰
plusresetminus
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

نیروی انتظامی باید در همه حال پاسخگوی جامعه باشند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه تأمین امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز انتظامی جمهوری اسلامی ایران پرچمدار آن است، اظهار داشت :انتظار مردم از کلانتری ها رفتاری حکیمانه و پاسخگو است. 
نیروی انتظامی باید در همه حال پاسخگوی جامعه باشند
به گزارش حافظ خبر، حسین اشتری در حاشیه بازدید از کلانتری 28 صدرای شیراز اظهار داشت: مجموعه انتظامی کشور باید طوری رفتار کنند که در رسيدن به اهداف آن که بهبود کيفيت خدمات و انجام وظايف، افزايش سطح اعتماد عمومي، افزايش سطح رضايتمندي از عملکرد پليس و کاهش مراجعات مردمي است، بيش از پيش موفق باشيم.
وی افزود: پیشگیری از جرایم و رضایت مردم در مراجعات، وظیفه اصلی کلانتری ها است که روسا باید در این خصوص اقدامات موثر و مفیدی انجام دهند و در تحقق این مهم تلاش کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: افزايش ميزان رضايت مندي مردم و اقتدار پلیس باعث می شود، امنیت و احساس آن در جامعه افزایش یابد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز انتظامی جمهوری اسلامی ایران  پرچمدار آن است، اظهار داشت: انتظار مردم از کلانتری ها رفتاری حکیمانه و پاسخگو است.
 سردار اشتری با اشاره به طراحی  اقدامات  فن آورانه در سطح انتظامی کشور به ویژه کلانتری ها گفت: در استان فارس  با تلاش های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایندسازی محیط کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده  است.
وی تصریح کرد: اینکه برخی جرایم در استان به دست خود مردم و با وساطت معتمدان و ریش سفیدان حل و فصل می شود نشان دهنده بهره مندی پلیس استان از سرمایه های اجتماعی و انسجام درون سازمانی است.
 اولویت خدمت تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي از سوي پليس بوده وهدف از طرح تحول کوپ این است که تمام رده ها از فرماندهان گرفته تا معاونان و روساء تلاش کنند کلانتری و پاسگاه ها که ویترین ناجا هستند را کارآمد کنند.
وی در پايان کلانتري و پاسگاه ها‌ را ويترين ناجا دانست و بيان داشت: در اين ويترين بايد بهترين ها قرار گيرند و كاركنان ضمن اهتمام به رعايت مسائل معنوي نسبت به رعايت وضعيت ظاهري توجه داشته باشند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما