۰
plusresetminus
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

واژگونی یک تریلی حامل ۳۵تن غلات

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از واژگونی یک تریلی حامل ۳۵ تن غلات در مسیر گردنه باجگاه خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان تریلی راهی بیمارستان شد.  
واژگونی یک تریلی حامل ۳۵تن غلات
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی قانع یکشنبه ۲۸ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در ساعت ۰۰:۱۹ امروز گزارش وقوع تصادف و واژگونی یک دستگاه تریلی حامل ۳۵ تن گندم از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه ۱۵ اعلام و تیم امداد و نجات جاده‌ای به سرعت خود را به محل حادثه در گردنه باجگاه رساند.
 
وی افزود: تیم امدادی پس از حضور در محل حادثه ، به سرعت ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه از گازوییل نشت کرده و غلات در سطح خیابان را آغاز کرده و مرد ۳۵ ساله ( کمک راننده خودرو) که تنها مصدوم حادثه بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: عملیات ایمنی سازی و پاک سازی محور توسط نیروهای آتش نشان در این حادثه دو ساعت به طول انجامید و با انتقال خودرو توسط جرثقیل پایان یافت. 
 
قانع عنوان کرد: همچنین در تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بلوار امام رضا (ع) که ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه شب گذشته به دلیل لغزندگی سطح جاده به وقوع پیوست، آتش نشانان از ایستگاه مذکور پس از اعلام مرکز فرماندهی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.
 
رئیس آتش نشانی شیراز اضافه کرد: امدادگران پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه ، خودروها شامل دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پراید، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک کامیون ۱۰ تن را به حالت اولیه برگردانده و سطح جاده را پاکسازی کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما