۰
plusresetminus
سازمان آتش نشانی:

۹مصدوم در اثر تصادف در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹
سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد که براثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در این کلانشهر، ۹ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه شامگاه شنبه ۴ دی، یک دستگاه خودروی سواری با درختان حاشیه جاده کمربندی شیراز، منجر به مصدومیت چهار سرنشین این خودرو شد.
۹مصدوم در اثر تصادف در شیراز
به گزارش حافظ خبر، گزارش وقوع این حادثه توسط شهروندان اعلام و بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.
در این حادثه، یک دستگاه خودروسواری پژو ۴۰۵ با چهار  سرنشین آقا هنگام تردد در جاده کمربندی بنا به دلایل نامعلومی به یکباره از مسیر منحرف شد و به شدت با چند اصله درخت حاشیه جاده برخورد می‌کند.
این تصادف منجر به متلاشی شدن قسمت جلوی خودرو و مصدومیت همه سرنشینان شده بود که ماموران آتش نشانی این افراد را بعد از رهاسازی، تحویل عوامل اورژانس دادند.
براساس این گزارش، در حادثه دیگری که ساعت ۲۷ دقیقه بامداد رخ داد، دو دستگاه خودروی سواری در محل رو گذر دفاع مقدس، برخورد کردند که این تصادف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.
طبق گزارش ماموران آتش‌نشانی اعزامی به محل، در این حادثه راننده خودروی پراید به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
همچنین چهارسرنشین خودروی پژو که پس از برخورد با نرده کنار معبر، در حالت سقوط قرار داشت، پس از رهاسازی توسط عوامل آتش‌نشانی، به نیروهای اورژانس حاضر در محل تحویل و به بیمارستان منتقل شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما