۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

کاهش تصادفات با اجرای مدل های ترافیکی در شهر

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۹
شهرداری منطقه 2 با فرهنگسازی و اجرای انواع مدل های ترافیکی امار سوانح و مرگ و میر ناشی از تصادفات را در سطح منطقه کاهش داده است.
کاهش تصادفات با اجرای مدل های ترافیکی در شهر
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا شهریاری  گفت: به استناد مواد یک و چهار و تبصره ماده 6 قانون تاسیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و سایر مفاد مربوطه در مبحث حمل و نقل و ترافیک،با همکاری سازمان مربوطه اقدامات مثبی در این زمینه انجام شده است.

شهردار منطقه 2 شیراز در ادامه با تشریح برخی از اقدامات انجام شده تصریح کرد: اجرای انواع مدل های ترافیکی نظیر چراغ راهنمایی، نیوجرسی (جداکننده)، خط کشی، تابلو، شبرنگ،  اشکال هندسی، تک لبه ، اجرای میادین و بلوارها شاهد اقدامات مثبتی در حوزه حمل و نقل منطقه و ایمن سازی خیابان ها در سطح منطقه بوده ایم.

وی با بیان اینکه با آسیب شناسی مواردی به بروز حوادث می انجامد، تصریح کرد: بسیاری از خیابان ها و گذرهای سطح منطقه فاقد علایم ترافیکی بودند که به حوادث زیادی می انجامید. به همین دلیل از یک سال گذشته تا کنون نقاط حادثه خیز شناسایی و با طرح موضوع در شورای ترافیک، موارد زیادی مصوب و اجرا شده است.

شهریاری با بیان این که عملیات ایمن سازی در سطح منطقه 2 تداوم خواهد داشت اظهار داشت: در این منطقه یکی از بوستان ها به پارک ترافیک اختصاص خواهد یافت تا مدارس در راستای آموزش مباحث ترافیکی به دانش اموزان از آن بهره مند شوند.

 این مقام عالی شهرساز در پایان افزود: درپی درخواست مردمی درنشستهای رودر رودرصحن مساجدباحضورناظرشورای اسلامی شهرتحت عنوان میزخدمت وبازدیدمیدانی انجام و باحضورمعتمدین ومسوولین شوراهای محلات ادامه ارائه خدمات دردستورکارقرارگرفته وبمرورباتامین امکانات عملیاتی شده ودرچندین روزگذشته درسطح معابر،شهیدعابدینی،شهدای نهضت،خ کدیور،تقاطع کوی زهرا،میدان کوزه گری،ورودی خ بنکداران،ورودی کمربندی به سمت محراب،کمربندی به خلیج فارس، روبروی کلانتری کوی زهرا،ورودی پل تقاطع دفاع مقدس.ومیدان بسیج،محورشاهدایی الله ومفتح،باانواع طرحهای ترافیکی بنابه ضرورت رفع خطرشده ودرجهت سرعت بخشیدن در ارایه خدمات و اجرای طرح های  عمرانی وهندسی در دستور کار این منطقه می باشد و بر خود وظیفه می دانم تا علاوه بر افزایش کیفی پروژه ها، رضایت پروردگار متعال و شهروندان را سر لوحه کار قرار دهم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما