۰
plusresetminus
مشاور وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

کیفیت دوران مدیریتی بسیار مهم تر از طول و مدت آن است

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: عرض و کیفیت دوران مدیریتی بسیار مهم تر از طول آن است و ما باید به فکر خلق آثار ماندگار در دوران کاری خود باشیم.
کیفیت دوران مدیریتی بسیار مهم تر از طول و مدت آن است
به گزارش حافظ خبر، علیرضا کاظمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت:  تغییر و تحولات در سیستم های می تواند با تزریق اندیشه های جدید،  عبور از پیچ های تند و خطرناک را تسهیل  و مسایل و مشکلات را هموار کند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: شهید قاسم سلیمانی مکتبی بزرگ در جهان اسلام پایه گذاری کرد که معلمان رسالت انتقال این فرهنگ و پرورش دانش آموزانی در تراز انقلاب را بر عهده دارند.
کاظمی گفت: مهم نیست چه مسئولیتی بر دوشمان است بلکه باید از اهمیت مسئولیتی که بر عهده داریم آگاه باشیم تا بتوانیم حیات طیبه را تحقق ببخشیم.
وی با اشاره به آیات قران کریم گفت: فلسفه گردش مدیریت ها و  انسانها در عصر کنونی امتحانی بیش نیست و عرض مدیریت ها بیشتر از طول مدیریت ارزش و اهمیت دارد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آنچه می تواند منشا اثر بخشی در جامعه باشد رضای خدا است و به هر میزان در گفتار و کردار و رفتار شما اخلاص باشد به همان میزان اثرگذاری و اثر بخشی خواهد بود.
وی گفت: عرصه تعلیم و تربیت سخت ترین عرصه برای کار کردن است و افرادی که در این حوزه کار میکنند باید آگاه، هشیار و متعهد باشند زیر فرایند تربیتی روندی عقلانی دارد.
وی افزود: انتظارات از استان فارس بسیار بالا است زیرا این استان همیشه در عرصه های تربیت و اموزشی در کشور سرآمد بوده است.
کاظمی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس گفت: ایشان در یک دوران سخت مدیریتی سکان آموزش و پرورش را برعهده داشتند و کارها را به خوبی مدیریت کردند.
وی همچنین با تبریک به مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس گفت: نگاه قرانی ایشان در کنار اشرافی که به مسایل و موضوعات آموزش و پرورش دارند می تواند نتایج خوبی را به بار آورد.
وی گفت: انتظار است با مدیریت جدید از تمام سرمایه های استان فارس به خوبی بهره گرفته شود تا اهداف سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی پی گیری شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش بزرگترین چالش کشور را مشکلات فرهنگی دانست و اظهار کرد : امروز در یک جنگ نرم و فرهنگی هستیم و دستگاه تعلیم و تربیت با کمک مردم باید در این عرصه مثل همیشه سربلند باشد.
وی گفت: حضور ریاست محترم جمهور در شورای عالی آموزش و پرورش و برگزاری جلسات مختلف با وزیر  آموزش و پرورش نشان از نگاه تحولی و خوب ایشان در حوزه تربیتی است.
کاظمی گفت: ما متولیان تعلیم و تربیت به مساله رتبه بندی به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و امیدواریم با اجرای هدفمند رتبه بندی تحولات خوبی در آموزش و پرورش شکل بگیرد.
گفتنی است در پایان مراسم از زحمات فرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.
خاطر نشان میشود: عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی می باشد و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل اموزش و پرورش و رییس اموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما