۰
plusresetminus
دانشگاه جامع علمی و کاربردی:

برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی

تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی به همت مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس  نخستین رویداد شتاب (استارت آپی) امنیت فضای مجازی با شناخت نفرات برتر 1 دی ماه 1400 در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس به کار خود پایان داد.
برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی
به گزارش حافظ خبر، از جمع ایده های رسیده به دبیر خانه این رویداد ، روز چهارشنبه مورخ 1 دی ماه 1400 هفت گروه با عبور از مرحله مقدماتی در محل سالن جلسات مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس به رقابت تنگاتنگ پرداختند.
در ابتدای مراسم اختتامیه این رویداد، سرهنگ احمد ایزدی؛رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس طی سخنانی به تشریح مراحل شکل گیری این رویداد پرداخت.
 وی در ادامه در باره محورها این رویداد که شامل مشارکت مردم در امنیت فضای مجازی ، آسیب های فضایی مجازی و فضای مجازی و نسل جوان مطالبی را ارائه داد.
وی با تاکید بر اهمیت امنیت فضای مجازی ضمن تشکر از تلاش و حضور ایده دهندگان و استاد راهنمای آن ها، از دکتر حبیب دانش منش؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و دکتر احمد رجبی؛ رئیس اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری واحد استانی فارس و  همچنین از پلیس های تخصصی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهور، اطلاعات و امنیت، فتا و معاونت های اجتماعی، فاوا، تربیت و آموزش، دفتر تحقیقات کاربردی، یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان فارس و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس برای مساعدت ها و همکاری حامیان  در برگزاری این رویداد شتاپ تشکر و قدردانی کرد.
 در ادامه رئیس اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با بیان اینکه ایده پردازی سنگ بنا و دروازه ورود نو آوری و تولید دانش جدید و شکستن مرزهای علم و دانش بشمار می‌رود، گفت: از منظری امروز تولید علم به حد کفایت رسیده است حال موقع آن است تا  علم و دانش را به فناوری، تولید ثروت، کارآفرینی، اشتغال تبدیل کرد.
احمد رجبی خاطر نشان کرد: امنیت فضای مجازی امروز زیر بنا و بستری حائز اهمیت برای فعالیت های این حوزه های علمی و پژوهشی محسوب می شود، که به همین دلیل از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان بخاطر انتخاب این عنوان قدر دانی کرد.
در ادامه، صاحبان  هفت ایده‌  مسلم بزرگ مهر ( با عنوان ایده پلیس یار )، مهسا الیاس پور ( با عنوان ایده 110  آنلاین )، معصومه قربانی ( با عنوان ایده ارزیابی ۳۶۰ درجه )، فاطمه برجسته (با عنوان  ایده مدیریت دانش برپایه تجربه نگاری در پلیس)، محمد حسین محزون( با عنوان ایده دپارتمان آموزش فضای مجازی )، ارشاد شریعتی ( با عنوان ایده تقدیر حاتم از کارکنان بخش فضای مجازی ناجا ) وابراهیم زیرک باش ( با عنوان  ایده چهره یاب) به ارائه ایده پرداختند.
گفتنی است در پایان این رقابت علمی، ضمن معرفی افراد و ایده های برتر به شرح زیر، از عوامل اجرایی و علمی این رویداد با اهداء لوح تقدیر تجلیل  و قدردانی شد.
طرح های حائز رتبه اول تا سوم به انتخاب هیأت داوران به شرح زیر می باشد:
نفر اول : مسلم بزرگ مهر از مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس  با ایده پلیس یار
نفر دوم : مهسا الیاس پور با ایده پلیس 110 آنلاین
نفرات سوم : فاطمه برجسته با ایده مدیریت دانش برپایه تجربه نگاری در پلیس  و معصومه قربانی با ایده ارزیابی 360 درجه
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما