۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

9 دی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است

تبیین کارنامه موفق جمهوری اسلامی
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، حماسه 9 دی را بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: کارنامه موفق جمهوری اسلامی به نحو احسن تبیین شود.
9 دی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است
به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی امروز در  همایش پاسداشت یوم الله 9دی ماه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فیروزآباد برگزار شد،حماسه حضور و نقش آفرینی مردم در یوم الله 9 دی را یکی از نقاط عطف و تاریخ ساز انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در آستانه 43 سالگی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت و یادآوری قیام به موقع امت، برای حفظ نهضت در مقاطع مختلف، از تقارن دهه بصیرت با ایام فاطمیه به نحو احسن استفاده شود.

وی با تاکید بر تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) در موضوع روشنگری و دفاع از ولایت تا شهادت و تبیین شیوه ها و فتنه های پیچیده استکبار گفت: نظریه مقاومت و کارنامه موفق جمهوری اسلامی به نحو احسن تبیین شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر توصیف پیامدها و آثار همبستگی ملی و هوشیاری مردم در مواجهه با تهدیدات و فتنه ها تاکید و اضافه کرد: به لطف الهی، عنایت صاحب الزمان و به برکت خون های پاک شهدای عزیز روز به روز بر عظمت، عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می شود.

یوسفی با بیان اینکه حماسه 9 دی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حماسه 9 دی تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما