۰
plusresetminus
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست شورای انطباق:

تلاش و نیت مسوولان مجموعه سلامت فارس، گام برداشتن برای رضای خداوند و خدمت به مردم است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست شورای انطباق دانشگاه با بیان اینکه تلاش و نیت مسوولان مجموعه سلامت فارس، گام برداشتن برای رضای خداوند و خدمت به مردم است، بر تلاش برای حفظ حرمت بیماران تاکید کرد.
تلاش و نیت مسوولان مجموعه سلامت فارس، گام برداشتن برای رضای خداوند و خدمت به مردم است
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی نشست شورای انطباق دانشگاه را از مهم‌ترین نشست ‌های دانشگاه دانست که با هدف بررسی چالش ها و ارائه راهکار در راستای اقدامات لازم برای حفظ حریم بیماران در زمینه های مختلف برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه سلامت باید در حوزه درمان، آموزش و پژوهش، نیت خود را با یاد خدا و موازین شرعی منطبق کند و آن را در تکریم ارباب رجوع و مراجعان به مراکز بهداشت و درمان به کار ببندد، افزود: پوشش، رفتار و سخن گفتن ما نیز باید طبق اصول اخلاقی و مطابق با قوانین شرعی باشد.

 سید وحید حسینی یکی از دغدغه های مسوولان دانشگاه را تکریم ارباب رجوع، مراجعان و بیماران عنوان کرد و با تکیه بر اصول اخلاق پزشکی، حفظ حرمت بیماران را از اولویت های مهم مجموعه سلامت در مراکز ارائه خدمت برشمرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اهمیت موضوع اجرای مصوبه های حوزه قانون انطباق با موازین شرعی در دانشگاه، از اعضای این نشست خواست تا برگزاری ماهانه این نشست در دستور کار قرار گیرد.

مهتاب معمارپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که به بیان روند اجرای مصوبه ها و عنوان های پیشنهادی طرح های پژوهشی در حوزه قانون انطباق با موازین شرعی پرداخت.

طاهره گشتاسبی سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه نیز در این نشست پیرامون اقداماتی که در راستای اجرای طرح انطباق در بیمارستان های شیراز انجام شده است، توضیحاتی ارائه داد.

 
تصمیم گیری در زمینه اصول انطباق و موازین شرعی بیمارستان ها و مراکز درمانی بخش خصوصی نیز دیگر بخش این نشست بود که با حضور نماینده رئیس سازمان نظام پزشکی شیراز، انجام شد.

دیگر اعضای این شورا نیز در مورد مصوبه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت درباره مقررات قانون انطباق به تبادل نظر پرداختند و گزارشی درباره اقدامات حوزه خود در راستای اجرای مصوبات پیشین این شورا ارایه دادند.

این نشست ظهر امروز سه شنبه، چهاردهم دی ۱۴۰۰، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه و برخی از بیمارستان های شیراز برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما