۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

اجرای رتبه بندی معلمان بر کیفیت بخشی فرایندهای آموزشی و تربیتی تاثیر مثبت دارد

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر رتبه بندی معلمان سریعتر اجرا شود منجر به کیفیت بخشی و پویا تر شدن فرایندهای آموزشی و تربیتی خواهد شد.
اجرای رتبه بندی معلمان بر کیفیت بخشی فرایندهای آموزشی و تربیتی تاثیر مثبت دارد
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم نمایندگان استان از طریق رایزنی با سازمان برنامه بودجه پی گیری های لازم برای تخصیص اعتبارات کافی به آموزش و پرورش استان را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در استان دانش آموزان بازمانده از تحصیل وجود دارد که باید در این زمینه نیز برنامه ریزی های لازم را برای جذب و بازگرداندن این دانش آموزان به چرخه تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان انجام دهیم.
عسکری ادامه داد: برای سال آینده پیش بینی ما این است که با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم شد و برای این مساله نیز باید از همین الان رایزنی های لازم را با وزارت آموزش و پرورش انجام داد و اجرای رتبه بندی معلمان که یک خواسته منطقی است که منجر به پویا تر شدن سیستم آموزشی خواهد شد و تقاضای ما این است که مجلس به این مساله سرعت ببخشد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز از اولویت و دغدغه های ما است و باید با این همسان سازی منزلت این قشر شریف را نیز تکریم کنیم.
نماینده مردم شهرستان  اقلید  در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر عزم جدی مجلس و دولت برای اجرای هرچه سریعتر رتبه بندی معلمان خبر داد.

مسلم صالحی همچنین مسایل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش های حوزه انتخابیه خود را با مدیرکل آموزش و پرورش فارس در میان گذاشت و خواستار همکاری در زمینه حل این مشکلات شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما