۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

خدمات درمانی ناباروری تحت پوشش سازمان های بیمه گر پایه قرار گرفت

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشستی با حضور مسوولان سازمان های بیمه گر، قرار گرفتن خدمات درمانی ناباروری تحت پوشش سازمان های بیمه گر پایه را خدمتی موثر در راستای تحقق سیاست های ابلاغ جمعیتی دانست.
خدمات درمانی ناباروری تحت پوشش سازمان های بیمه گر پایه قرار گرفت
مهرداد شریفی با اعلام این خبر گفت: این اقدام بر اساس بند یک سیاست ‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و ارتقای بالندگی و جوان سازی جمعیت با هدف افزایش نرخ باروری، پس از تصویب نامه هیات وزیران و شورای عالی بیمه، انجام شده است.

 وی افزود: در حال حاضر چهار مرکز مجاز در شیراز، خدمات درمانی ناباروری را ارایه می دهند که مشخصات آنها به سازمان های بیمه گر استان ارسال شده است.

شریفی با تاکید بر اینکه این خدمات بر اساس تعرفه های دولتی محاسبه می شود، یادآور شد: افراد می توانند با توجه به نوع پوشش بیمه ای خود با مراجعه به سازمان های بیمه گر، از چگونگی استفاده از این مزایا مطلع شوند.

نظارت جدی ستاد تعرفه استان بر اجرای صحیح قوانین تعرفه

وی با تاکید بر اینکه اخذ وجوه خارج از تعرفه مصوب هیات دولت در موسسات پزشکی دولتی و غیردولتی، دفاتر کار و مطب پزشکان تخلف محسوب می شود، اظهار کرد: ستاد نظارت بر تعرفه استان با جدیت بر نحوه اجرای قوانین و دستورالعمل های تعرفه و پرداختی بیماران نظارت می کند.

معاون درمان دانشگاه همچنین از مسوولان مراکز درمانی استان خواست تا بیش از پیش بر رعایت صحیح قوانین در این زمینه نظارت داشته باشند.

این مقام مسوول در دانشگاه، ارایه خدمات سازمان های بیمه گر در مراکز درمانی خیریه و خصوصی را موجب کاهش پرداختی سهم مردم دانست و افزایش سطح همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان های بیمه گر استان در راستای مدیریت صحیح تعرفه ها را از اولویت های اصلی این دانشگاه برشمرد.

در ادامه این نشست مسایل و چالش های بیمه ای بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه مطرح و مسوولان سازمان های بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح، ضمن اعلام آمادگی در خصوص افزایش سطح همکاری با دانشگاه، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما