۰
plusresetminus
هیات ژیمناستیک:

معرفی ژیمناست های برتر مسابقات هنری دختران قهرمانی استان

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
هیات ژیمناستیک استان فارس، سعید رضا کیخا رئیس هیات ژیمناستیک استان با اشاره به برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک دختران استان بیان کرد: مسابقات ژیمناستیک هنری دختران قهرمانی استان فارس و انتخابی مسابقات کشوری (متولدین ۸۷، ۸۶ و ۸۵) با شرکت ورزشکارانی از شهرستان های شیراز، مرودشت، کازرون و داراب در باشگاه استاد اعظمی شیراز برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد.
معرفی ژیمناست های برتر مسابقات هنری دختران قهرمانی استان
به گزارش حافظ خبر، سعید رضا کیخا  افزود: این رقابت‌ها در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال برگزار شد و ۶ ژیمناست برتر این دوره برای انجام تمرینات مشترک زیر نظر مربیان منتخب استان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور شناخته شدند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس در ادامه با اعلام نتایج بدست آمده اظهار داشت: در مجموع امتیازات ۴ وسیله (قهرمان قهرمانان) مسابقات ژیمناستیک هنری دختران قهرمانی استان، خانم مریم بهاری از شیراز با امتیاز ۳۵/۲۷۵ به مقام نخست دست یافت و نوشین حسین زاده از شیراز با امتیاز ۳۵/۲۷۵ در جایگاه دوم ایستاد و روژان ثریا نیز از شیراز با امتیاز ۲۹/۲۷۵ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. همچنین سهیلا قائدی از داراب با ۲۵/۰۵ امتیاز، هستی سلیمان تبار هم از داراب با ۱۹/۹۷۵ امتیاز و اسما صادقی از مرودشت با ۱۹/۵۵ در رتبه های چهارم تا ششم ایستادند. این نفرات جواز حضور در تمرین های تیم منتخب استان را کسب کردند، تا در نهایت ۴ ورزشکار به مسابقات کشوری اعزام شوند. 

سعید رضا کیخا همچنین اسامی مدال آوران وسایل گوناگون رقابت های ژیمناستیک هنری دختران استان را به شرح ذیل تشریح نمود: 

 حرکات زمینی:
۱- مریم بهاری(شیراز)
۲-سهیلا قائدی (داراب)

پرش خرک :
۱-نوشین حسین زاده( شیراز)
۲-روژان ثریا (شیراز)

چوب موازنه :
۱-نوشین حسین زاده (شیراز)
۲-مریم بهاری (شیراز)
۳-اسما صادقی (مرودشت)

قضاوت این رقابت ها بر عهده خانم ها لیلا فیلی، زهره فراحی، مهسا نبی زاده، ملیحه حسینی نژاد، سمیه ابراهیمی، سمیرا غفاری، راحیل سرلک و منصوره ارزشمند بود. همچنین خانم ها فرنوش شیوایی و کتایون گنجور به ترتیب با عنوان ناظر و سرپرست فنی به امر برگزاری مسابقه کمک کردند.
کد مطلب : ۲۴۶۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما