۰
plusresetminus
بسیج سازندگی استان فارس:

آئین تجلیل از فعالین پویش ایران مهربان

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱
در محل سالن جلسات سپاه فجر استان فارس با حضور فرمانده سپاه فجر و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالین پویش ایران مهربان تجلیل شد.
آئین تجلیل از فعالین پویش ایران مهربان
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس در این برنامه گفت: این طرح به دنبال حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می باشد  و خیرین با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در یاری رسانی به آنها سهیم شوند.
وی با اشاره به فعالیت گسترده نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در این پویش گفت: اگر همه در اجرای این پویش همراه شوند، بخش زیادی از مشکلات ایتام مرتفع خواهد شد و امیدواریم با این همکاری و همراهی بتوانیم 100 هزار حامی در پویش ایران مهربان جذب نمائیم.

سردار بو علی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز بیان کرد: در پویش ایران مهربان توقعات از استان فارس نسبت به دیگر استان ها چندین برابر می باشد و همین مساله، شاید باعث شده استان فارس با آن رتبه مدنظر فاصله داشته باشد اما تلاش های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد اگر نسبت به جمعیت و خدمات ارائه شده و افرادی که تحت پوشش قرار گرفته اند نگاه کنیم خواهیم دید که رتبه استان فارس بسیار بالاتر است .
وی ادامه داد: به دنبال جذب 100 هزار حامی هستیم و باید این موضوع صورت بگیرد و انتظار داریم همه برای تحقق آن تلاش کنند اجرای این طرح  می تواند بسیاری از مشکلات خانواده های نیازمند و ایتام را رفع نماید. انتظار داریم در تمام شهرستان ها و نواحی به این مساله توجه ویژه ای شود و اگر عقب ماندگی در این طرح وجود دارد را جبران کنند.
سردار بو علی با اشاره به اینکه اگر فرمانده پایگاه ما در کنار فعالیت های خود اقدام به راه اندازی یک مرکز نیکوکاری می نمایند این حرکت، بسیار ارزشمند است گفت:  این اقدامات اصلا به معنی موازی کاری نیست  بلکه یک تعامل خوب است  اینکه یک پایگاه در کنار دغدغه ها و فعالیت های خود به فکر قشر ضعیف جامعه است و تلاش می کند تا آنها را حمایت نماید ستودنی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خطاب به فرماندهان نواحی بیان کرد: خدمت رسانی به نیازمندان را به عنوان یک کار سازمانی نگاه نکنید بلکه این اقدام باعث برکت در فعالیت ها می شود نگاه همه شما به این موضوع باید یک نگاه معنوی باشد همکاری با کمیته امداد با دیگر سازمان ها متفاوت است تعاملی است بر پایه و اساس معنویت و ان شاالله منجر به برکت در فعالیت ها باشد.

وی در پایان گفت: بسیج جامعه زنان در این طرح پویش ایران مهربان پیش قدم بودند و جای تقدیر دارد که صدها یتیم را قبل از اجرای این پویش تحت حمایت قرار داده بودند .
مدیر کل کمیته امداد نیز در این خصوص بیان داشت: خوشبختانه همکاری بسیج و سپاه پاسداران باعث خیرات و برکات زیادی برای ایتام و فرزندان محسنین شده است و بالغ بر 132 میلیارد ریال  به ایتام کمک شده است.
وی ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان بیان کرد: یکی از اهداف اساسی در پویش «ایران مهربان» افزایش سرانه ایتام و محسنین است  با هم‌افزایی و مشارکت هرچه بیشتر بسیجیان در این پویش، شاهد جشن باشکوهی در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود که لبخند و شادکامی را برای ایتام به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در این همایش که با حضور فرماندهان نواحی و مدیران کمیته های امداد شهرستان ها به صورت نشست مجازی برگزار گردید از 110 نفر از فعالین پویش ایران مهربان در استان فارس تجلیل به عمل آمد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما