۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

تسریع در ساخت پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم

پیشرفت ۸۰درصدی
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در پروژه در حال احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم، بر تسریع در ساخت و بهره برداری از این خدمت سلامت تاکید کرد.
تسریع در ساخت پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه که با همراهی دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه به شهرستان رستم سفر کرده است، در ابتدای این بازدید نظارتی در پروژه ساخت بیمارستان این شهرستان حضور یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در این پروژه و بازدید از بخش های مختلف در حال ساخت، بر روند پیشبرد این پروژه نظارت کرده و در گفت و گو با مسوولان سلامت شهرستان و پیمانکار پروژه، چالش های پیش رو در زمینه ساخت و بهره برداری از این خدمت سلامت را بررسی کرد.

سید وحید حسینی در این بازدید ضمن ارائه پیشنهادات لازم، بر تسریع  در ساخت و بهره برداری از این پروژه با هدف افزایش دسترسی مردم شهرستان به خدمات سلامت تاکید کرد.
 
​​ با اشاره به تلاش های مجموعه سلامت فارس برای توسعه عادلانه خدمات بهداشت و درمان در تمامی مناطق استان، مشارکت بین بخشی مسوولان شهرستان های استان در راستای ثمربخشی این تلاش ها و بهره مندی مردم از خدمات را ضروری خواند.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رستم که احداث آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شده، در سه طبقه و با زیربنای حدود هفت هزار متر مربع در حال ساخت است.

این خدمت سلامت تاکنون هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما