۱
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر از شکم سه قاچاقچی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین، از شکم سه قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کشف یک کیلو گرم مواد مخدر از شکم سه قاچاقچی
یه گزارش حافظ خبر، سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی در خصوص جزئیات کشف هروئین در آباده، گفت: ماموران پلیس شهرستان آباده با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری تیبا با ۳ نفر سرنشین که از سمت شیراز به اصفهان در حرکت بود، مظنون شد و آن را توقیف کردند.

 مسعودی ادامه داد: ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی برای انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان انتقال دادند.
فرمانده انتظامی آباده گفت: پس از اقدامات لازم برای تخلیه بسته‌های مشکوک با نظارت کادر بیمارستان ،در نهایت تعداد ۱۲۲ بسته هروئین به مقدار یک کیلو و ۳۴۰ گرم از داخل شکم آنها کشف شد.
مسعودی با بیان اینکه خودرو این افراد به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در راستای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما