۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

قتل به خاطر النگو

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۱
به خاطر سرقت 6 لنگه النگو، خانم 55 ساله به قتل رسید.
قتل به خاطر النگو
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ قربانعلی روستا اظهار داشت: ظهر روز گذشته (26 آذر) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع يك فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان قيروكارزين، بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامي در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه خانمي 55 ساله به عنوان فروشنده در مغازه سوپر ماركت مشغول كار بوده كه نوجواني ناشناس وارد شده و پس از درگيري و سرقت 6 عدد النگو از دست مقتول، وي را با دست خفه و متواري شده است.

فرمانده انتظامی "قیروکارزین" ادامه داد: ماموران خستگي‌ناپذير پلیس آگاهی با انجام اقدامات فني و شگردهای خاص پلیسی در كمتر از 24 ساعت موفق شدند متهم كه نوجواني 18 ساله بود را شناسايي و وي را در مخفيگاهش در همان روستا (محل وقوع قتل) شناسايي و آن را دستگير كنند.

سرهنگ "روستا" با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهم 6 لنگه النگو مسروقه كشف شد، گفت: قاتل در بازجويي اوليه علت و انگيزه قتل را سرقت طلاجات عنوان كرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهم براي سير مراحل تحویل مراجع قضائی شد، تصريح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند و كساني كه بخواهند باعث اخلال در جامعه شوند برابر قانون با آنان برخورد قاطع مي‌كند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما