۰
plusresetminus
سازمان صمت:

افتتاح کارخانه تولیدی مبلمان خانگی و دکوراسیون منزل و اداری رست با سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این افتتاحیه با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال برای دولت بسیار اهمیت دارد، مطرح کرد: در راستای رونق اقتصادی بایستی علاوه بر تامین  نیاز مصرفی داخل کشور به صادرات محصولات توجهی ویژه داشته باشیم.
افتتاح کارخانه تولیدی مبلمان خانگی و دکوراسیون منزل و اداری رست با سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر
به گزارش حافظ خبر، استاندار فارس با اشاره به اینکه در تامین مواد اولیه باید در استان فارس به خودکفایی برسیم، اظهار کرد: کارشناسان و مدیران بررسی کنند که اگر امکان آن تامین مواد اولیه این کارخانه بتوانیم جنگل‌کاری را در راستای تکمیل ظرفیت‌های تولیدی صنعت چوب راه‌اندازی کنیم.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاحیه کارخانه تولیدی مبلمان خانگی و دکوراسیون منزل و اداری رست در شهرک ملوس‌جان شهرستان بیضاء، مطرح کرد: این واحد تولیدی دارای اشتغال مستقیم ۹۶ نفر در بخش تولید و ۵۴ نفر دیگر در بخش بازاریابی، نمایشگاه و خدمات مشغول به کار هستند  که در مجموع ۱۵۰ نفر اشتغالزایی برای نیروهای متخصص جوان فراهم شده است.

وی گفت: راه‌اندازی این مجموعه تولیدی با سرمایه‌گذاری ثابت ۲۵۰ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۲۷۰ میلیارد ریال در مجموع ۵۲۰ میلیارد ریال می‌باشد که عمدتا از طریق نقدینگی سرمایه‌گذار و تسهیلات از منابع بانکی است.

ایزدی با بیان اینکه این کارخانه انواع مصنوعات چوبی را تولید می‌کند، افزود: تکمیل زنجیره تولید اعم از بازاریابی محصول، تولید بر اساس سلایق مشتری و خدمات پس از فروش از دیگر اقدامات صورت گرفته عوامل تولیدکننده در عرضه محصولات است.

رئیس سازمان صمت فارس، خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین جاری کشور که در سال های گذشته وضع شده است واردات این محصولات از کشورهای خارجی ممنوع بوده که کارخانه تولیدی مبلمان خانگی و دکوراسیون منزل و اداری رست توانسته است از این فرصت قانونی سهم مناسبی را در زمینه جلوگیری از ارزبری و همچنین  در تامین نیاز بازار مصرفی کشور دست پیدا کند.
 
کد مطلب : ۲۴۷۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما