۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

رتبه بندی معلمان راهی مناسب برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خبرداد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان می تواند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تسریع بخشد.
رتبه بندی معلمان راهی مناسب برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
به گزارش حافظ خبر،  محمد خلیل عسکری گفت: یکی از مسائل اصلی در سند تحول بنیادین، اجرای رتبه بندی معلمان است که اگر به دنبال اجرای سند هستیم باید این طرح را نیز اجرا کنیم و  از طرف مجموعه فرهنگیان به دلیل افزایش بودجه رتبه بندی معلمان قدردانی و تشکر می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: نامه جعلی منتسب به رئیس جمهور محترم نشان داد عده ای نابخردانه به دنبال سوء استفاده از مطالبه گری فرهنگیان هستند ولی اینها نمی دانند فرهنگیان کشور ما بسیار آگاه و هشیار هستند و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز به اندازه رتبه بندی معلمان اهمیت دارد و امیدواریم که این طرح نیز به سرانجام برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود که در حضور معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در شیراز و بازدید ایشان از مجموعه های ورزشی خصوصا مجموعه ورزشی بعثت شیراز اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه ورزشی در شیراز درصورت تکمیل می تواند فارس را به عنوان یک میزبان خوب برای رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور معرفی کند که نیازمند یک اعتبار خوب برای تجهیز این مجموعه به کمک مجلس هستیم.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما