۰
plusresetminus
جشنواره ابوذر:

استقلال رسانه ها یعنی مطالبه گری و جریان سازی

تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
رئیس سازمان بسیج رسانه کشوربیان کرد:  استقلال رسانه های ما دچار تزلزل شده است و رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل باشد.
استقلال رسانه ها یعنی مطالبه گری و جریان سازی
به گزارش حافظ خبر،  عباس محمدیان امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» استان فارس که در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه باید مروج نظم باشند و اگر نتوانیم این نظم را ترویج دهیم نمی توانیم مطالبه گر آن باشیم، چرا که با استقلال و داشتن نظم میتوان به اهداف اصلی رسید.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ضمن بیان اینکه آثار خوبی در قالب های متفاوت ارسال شد, عنوان کرد: امروز فصل رویش جشنواره ابوذر و روز کشف استعدادهای است که میتواند راه ساز آینده باشند و امروز مرحله استانی برگزار شد و تا 2 هفته آینده هم مرحله کشوری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها در شرایطی امروز قرار دارند که خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب هستند، تاکید کرد: بارها رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در اهمیت تشکیل جبهه رسانه ای اشاره فرمودند و مسئولیت اصلی این سازمان تشکیل جبهه رسانه طراز انقلاب است.

محمدیان با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند وفاق و همبستگی جامعه را ارتقا دهند و به وحدت جامعه تقویت کنند و پاسخگویی مسئولین را تسریع ببخشند، تاکید کرد: استقلال رسانه های ما دچار تزلزل شده است و رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز به یک قدرت لازم و ضروری در این برهه نیاز داریم، وابستگی رسانه ها سبب انزوای جامعه می شود، افزود: کار جمعی باید رسانه ها در دستور کار خود قرار دهند و شرایط جهادی کشور باید محور باشد.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: رسانه ها در ارائه روایت صحیح و جهاد تبیین باید خط شکن باشند و دشمن به دنبال اینست که تعارضات هویتی را به جنگ درون تمدنی کند و آرزو داریم در جنگ روایت ها پیروز میدان باشیم و روایتی که بر اساس آرمان ها و ارزش های انقلاب باشند ما در این روایت گری عقب هستیم و در روایت سازی باید نقشه راه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه آموزش خبرنگار آخرت باور باید در دستور کار قرار گیرد و باید خودمان اخلاق رسانه ای را احیا کنیم تا بتوانیم اثرگذار باشیم، اضافه کرد: چرا کاغذ گران و یا آگهی زیاد می شود صفحه شهدا حذف می شود، ما مدیون شهدا هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما