۰
plusresetminus
مشاورمدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان:

برگزاری دوره تخصصی شایسته ساز در آموزش و پرورش فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
مشاورمدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت:دوره تخصصی شایسته ساز با تکیه بر ساحت علمی_فناوری سندتحول بنیادین توسط دبیرخانه ی تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی آموزش و پرورش فارس برگزار می شود.
برگزاری دوره تخصصی شایسته ساز در آموزش و پرورش فارس
به گزارش حافظ خبر، مرتضی کریمی با اعلام این خبر گفت: دوره تخصصی فراگیری مهارت های معلمی با تکیه برساحت علمی_فناوری و با هدف توانمند سازی معلمین با عنوان ((شایسته ساز)) در سه سطح فناوری، علمی و روانشناسی بصورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: این دوره با حضور اساتید برجسته ی کشوری و استانی برگزار خواهد شد. 
کریمی عنوان کرد: سطح فناوری با هدف آشنایی معلمان با نرم افزارهایی مورد نیاز در تولید محتوای جذاب آموزشی و همچنین فرم افزارهای طراحی آزمون به منظور ارزشیابی های دقیق تر متناسب با آموزش مجازی می باشد.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان ضمن اشاره به سطح علمی_آموزشی افزود: سطح دوم با برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه طراحی سوالات استاندارد، مبانی عدالت آموزشی، نقش معلم در تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
وی ادامه داد: در سطح روانشناسی با سه مقوله شخصیت شناسی، عوامل بروز رفتارهای نابهنجار و همچنین تحول آموزش و پرورش در تحقق حیات طیبه مبتنی بر اسناد بالا دستی  برنامه ریزی شده است.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: ثبت نام این دوره تا ۱۵ اسفندماه می باشد که متقاضیان می توانند از طریق فرم الکترونیکی به ادرس:  https://formafzar.com/form/qjbzm اقدام به ثبت نام کنند و قرار است این دوره در سه سطح در فواصل زمانی مشخص ویژه معلمان جوان و دانشجو معلمان برگزار شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما