۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

وفا،بصیرت و ولایت پذیری از شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه کازرون در مراسم روز پاسدار گفت: وفا،بصیرت و ولایت پذیری از شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است.
وفا،بصیرت و ولایت پذیری از شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که با حضور پایوران و خانوادهها ومسئولان شهرستان کازرون در سالن آمفی تئاتر سپاه ناحیه کازرون برگزار شد ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد این ماه بیان داشت: در هرلباس و مقامی که هستیم پاسداری از انقلاب می کنیم
وی ادامه داد: همه در کنار هم همانند حضرت ابوالفضل در رکاب امام زمان خود و به تعصی از 1300شهید شهرستان که پیش قراولان اسلام و قرآن می باشند  در راه ولایت که گام دو انقلاب می باشد پای کار هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون اضافه کرد:سیمای واقعی منتظران حضرت بقیه الله(عج)شما پاسداران هستید  و در این روز بزرگ که روز میلاد سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین(ع) دور هم جمع شده ایم که ثابت کنیم در ادامه راه شهدا و بوده و هستیم و می مانیم.
وی اذعان نمود:امروز به یاری خداوند در کنار دولتمردان گام دوم انقلاب وظیفه داریم در جهت خدمت بی ریا به خلق کار کنیم مردم انتظار دارند وعذری از کسی موجه نیست،در مکتب اسلام و سیدالشهدا و امامین انقلاب،مکتب شهید سلیمانی و باید در این راه تلمذ و شاگردی کنیم برای رسیدن به سرمنزل مقصود.
سرهنگ توکل بیان کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری فرمایش دادند که باید پیش به سوی تمدن نوین اسلامی برای رسیدم به امت واحده اسلام با خود سازی و جامعه پردازی، نباید لنگی زد در جامعه ی امام زمانی بعد از 43سال از کسی عذری قبول نیست.
وی  با توجه به جامعه اسلامی برای خودسازی اشاره داشت:خود سازی کنیم برای اسلامی شدن جامعه اسلامی در برابر نقشه های دشمنان و جنگ نرم و بدانیم در برابر محاصر و تحریم دشمنان روز به روز قوی تر و خوباورتر خواهیم شد.
 فرمانده سپاه شهرستان کازرون از نقش رویش ها در انقلاب اسلامی و رزمایش اخیر خیبر شکنان گفت  و افزود: پاسدار انقلابی و امام حسین(ع)تربیت کردن وظیفه همگان است در جامعه اسلای، خصوصا خانوادههای نیروهای مسلح حواسمان به تربیت فرزندانان باشد.
وی در انتها با توجه به اهمیت ماه شعبان که ماه حضرت رسول(ص)می باشد همگان را به محبت به یکدیگر و کمک کار همدیگر در کارها توصیه و سفارش نمود.
در پایان با حضور مسئولان شهرستان کازرون از برخی از خانوادههای پاسداران سپاه ناحیه کازرون به نمایندگی از سایر کارکنان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد مطلب : ۲۴۹۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما