۰
plusresetminus
امام جمعه کازرون در مراسم روز پاسدار:

الگوی سپاه، الگوی پیشرفت جامعه است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۲
امام جمعه کازرون گفت:امروز سپاه پرافتخار، مقتدر و نقش‌آفرین در عرصه بین المللی است که الگوی آن، الگوی پیشرفت جامعه می‌باشد و ترس دشمن نیز از همین پیشرفت و الگوسازی است.
الگوی سپاه، الگوی پیشرفت جامعه است
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام صباحی امام جمعه این شهر در مراسم روز پاسدار و تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی که به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) نامگذاری شده و در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور مسئولین شهرستان، پاسداران و خانواده‌های ایشان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز سپاه پرافتخار، مقتدر و نقش‌آفرین در عرصه بین المللی است که الگوی آن، الگوی پیشرفت جامعه می‌باشد و ترس دشمن نیز از همین پیشرفت و الگوسازی است.
امام جمعه کازرون با مقایسه اقتدار کشورمان و جهان غرب در قرن اخیر گفت: بررسی کنیم در قرنی که رو به اتمام هست، صدسال قبل ما و اروپا کجا بودیم و امروز کجا هستیم، چه قدرتی داشتیم و اکنون داریم که این یعنی الگوی پیشرفت.
حجت‌الاسلام صباحی با بیان نقش موثر و دلگرم کننده سپاه در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی، تصریح کرد: پاسداران عزیز و جان برکف موجب دلگرمی مردم و جورکش انقلاب هستند. امروز ما معجزه انقلاب اسلامی را می‌بینیم که باعث تشکیل سپاه و منشا خدماتی برای اسلام شده است.
وی ادامه داد: سپاه صرفا مربوط به جمهوری اسلامی نیست، بلکه همانطور که از نامش مبرهن است، سپاه انقلاب اسلامی می‌باشد که نقش و تاثیر آن را فراتر از مرزهای کشور بیان می‌کند.

امام جمعه کازرون ضمن تبریک روز پاسدار به پاسداران و تقدیر از دیگر نیروهای مسلح که کامل کننده عملکرد سپاه هستند اظهار داشت: جامعه به این نتیجه رسیده است که همچون دوران دفاع مقدس که با همدلی و ایثار گذشت، اکنون نیز با ایثار مسئولین و مردم و همت دولت مردمی، سختی ها را پشت سر بگذاریم.
در ادامه حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی استاد حوزه و دانشگاه با تبریک ولادت امام حسین(ع) اظهار داشت: صحبت امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود، انقلاب هم نبود» محدود به اوایل انقلاب نیست، بلکه شامل تمام دوران و عرصه‌های داخلی و خارجی می‌شود. که علامت موفقیت سپاه، هدف‌گیری دشمن برای تخریب این مجموعه بزرگ و تاثیرات مهم آن است.

وی افزود: برای سپاه همین بس که از خیل شهدای بسیاری که برای انقلاب و کشور دارد، یکی از آنان سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی است که به حق مالک اشتر زمان بود، ما مسلمین معتقدیم که با مرگ زندگی تمام نمی شود، چنانچه شهادت این مرد بزرگ، برای دشمن خسارت بیشتری داشت که موحب معرفی‌شان به دنیا بود.

جت‌الاسلام عزمی عنوان کرد: امام حسین(ع) از زبان پیامبر اسلام به عنوان محور ۱۴ معصوم بیان شده که جایگاه و تاثیر ایشان را بیان می‌کند. چرا که امام حسین (ع) با خون خود، حیات اسلام را تا ابد تضمین کرد و مانع از تحریف دین اسلام برخلاف دیگر ادیان شد، که خداوند نیز این منزلت و جایگاه ویژه را به ایشان عنایت فرمود. در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، از جمعی از پاسداران حاضر و بازنشسته ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون تقدیر و تشکر شد.
کد مطلب : ۲۴۹۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما