۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

پاسداران، کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ، از میان مردمان برمی خیزند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۵
به مناسبت میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین اللملی فارس و معاونین  با حضور در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و تبریک روز پاسدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) دیدار کردند .
پاسداران، کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ، از میان مردمان برمی خیزند
به گزارش حافظ خبر، در این جلسه فرهادی روز پاسدار را به فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)تبریک گفت و از تلاش های شبانه روزی سبز پوشان حریم  ولایت در راستای خدمت رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن بیان اینکه پاسداران، کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ، از میان مردمان برمی خیزند و همچون دژی استوار، مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند، بیان کرد: کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسین علیه السلام برمی آید.

 فرهادی افزود: آزادگی و شورِ حقیقت جویی حسین علیه السلام چنان حماسه ای آفرید که تا همیشه نام بزرگوارش جاودان و مایه احترام انسان های حق طلب است و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز نمونه هایی از رادمردی پاسدارانی را می توان پیدا کرد که برای دفاع از کیان و کشور خود، به فداکاری کردند. 

وی عنوان کرد: پاسدار هر جا که باشد، باید به روح پاسداری توجه کند چرا که یکی از اهداف حضرت امام خمینی رحمه الله از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بود که نیروی مسلحی ایجاد شود که در این تشکیلات نظامی، فکر، عقیده و ایمان؛ یعنی عوامل معنوی قدرت در تمام اجزا رعایت شود.

در ادامه سرهنگ بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) ضمن خوش آمد گویی، از همکاری و همراهی مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی با مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی  در طول سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما