۰
plusresetminus
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

برگزاری همایش پیام آوران ایثار در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶
همایش استانی پیام‌آوران ایثار با حضور مسئولان استان فارس در شیراز برگزار شد.
برگزاری همایش پیام آوران ایثار در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران ستان فارس پنجشنبه 19 اسفند در همایش پیام آوران ایثار، گفت: شهدا با تاسی از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا از جان عزیز خود گذشتند و به وصال حق تعالی پیوستند.
حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور افزود: جانبازان و آزادگان نیز که یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند اکنون می توانند بهترین روایتگران آن دوران در جامعه باشند.
مدیرکل بنیاد شهید فارس اظهار کرد: پیام آوران ایثار اکنون بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با تاسی به حضرت زینب کبری(س) به روایتگری و انتقال این فرهنگ غنی و ارزشمند به نسل جوان جامعه می‌پردازند.
محمدی‌پور خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است و امیدواریم این گنجینه به خوبی به آیندگان منتقل شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این همایش گفت: روایتگری یک فن و تخصص است و باید با صداقت و امانتداری همراه باشد تا اثربخش شود.
سیدعلی محمدی عنوان کرد: شهید آوینی یکی از بهترین راویان دوران دفاع مقدس بود که با حفظ امانت داری به توصیف رزمندگان و صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی می‌پرداخت.
به گزارش ایسنا، حدود سه هزار پیام آور ایثار در کشور ضمن شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و بهره مندی از آموزش‌های لازم به روایتگری دوران دفاع مقدس می‌پردازند که ۸۰ نفر از آن در فارس هستند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما