۰
plusresetminus
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

بیش از یکهزار پرونده در کمیسیون تخصصی تعیین درصد جانبازان فارس مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکهزار پرونده در کمیسیون تخصصی تعیین درصد جانبازان استان بررسی شده است.
بیش از یکهزار پرونده در کمیسیون تخصصی تعیین درصد جانبازان فارس مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هشت جلسه کمیسیون تخصصی تعیین درصد با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اعزامی از مرکز در شیراز برگزارشده، گفت: در این کمیسیون های تخصصی تعیین درصد، پرونده یکهزار و ۱۰ جانباز استان بررسی شده است.
وی افزود: امسال همچنین دو جلسه کمیسیون تخصصی حالت اشتغال و دو جلسه کمیسیون تخصصی حق پرستاری جانبازان در شیراز تشکیل شد که در این کمیسیون ها به ترتیب ۲۶۵ و ۳۲۹ پرونده بررسی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۲۷۲ پرونده در کمیسیون تخصصی ماده ۸۷ ، بکهزار و ۷۰۴ پرونده در کمیسیون تخصصی خانواده ماده ۲۲ و ۲۶ و ۲۷۰ پرونده جانبازان متوفا در کمبیبون ماده 15 بررسی شد.
حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور همچنین از بررسی ۶۵۶ پرونده در کمیسیون مشورتی غیابی حق پرستاری جانبازان و یکهزار و ۱۳۷ پرونده در کمیسیون مشورتی غیابی حق پرستاری خانواده شهدا در سال جاری خبرداد و اعلام کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران  فارس با اهتمام هرچه بیشتر مسائل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را بررسی و پیگیری می کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما