۰
plusresetminus
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس

معرفی تیم های برترپنجمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با معرفی تیم های برتر در استان فارس به کار خود پایان داد.
معرفی تیم های برترپنجمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی
به گزارش حافظ خبر، در پنجمین دوره مسابقات  مناظرات دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی،17 تیم مناظره کننده از مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس در مرحله استانی به رقابت پرداختند.
در دوره نهایی و رده بندی که در سالن شهید طهمورثی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با حضور  حبیب دانش منش؛ رئیس واحد استانی فارس و جمعی از رؤسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی استان در اسفند ماه سالجاری برگزار شد، تیم مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر (خواهران) با نظر موافق و تیم  مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام (خواهران) با نظر مخالف با گزاره "عدم هماهنگی در سیاست های جذب دانشجو و نیاز بازار کار منجر به بیکاری دانش آموختگان دانشگاه ها شده است وتیم مرکز آموزش علمی کاربردی شهید رستمی(برادران) با نظر موافق و تیم مرکز آموزش علمی کاربردی شهید کرمی با نظر مخالف با گزاره "دانشجویان می توانند با حضور در فضای مجازی، تبیین "جهاد روایت و تبیین، مناظره و گفتمان را انجام دهند.
در پایان با نظر هیأت داوران مقام اول تا چهارم را به ترتیب تیم شام شام (خواهران) ، تیم غدیر (خواهران) و تیم های شهید کرمی و شهید رستمی به خود اختصاص دادند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما