۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

از ظرفیت نخبگان فارس استفاده شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان بومی فارس در صنایع استان استفاده شود. 
از ظرفیت نخبگان فارس استفاده شود
به گزارش حافظ خبر،  سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی امروز در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و در جمع کارکنان این مجموعه با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید انقلابی در راستای فراهم آوردن زمینه شکل گیری نهضت بازخوانی عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد در مسیر تبیین آرمان های انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر مقوله تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی تاکید ویژه ای داشته اند از این رو باید با استفاده از نخبگان گفتمانی جبهه انقلاب اسلامی نهضتی سراسری در راستای تبیین آرمان ها، دستاوردها و چالش های فکری، شبهات گفتمان و عملکرد انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی با اشاره به فعالیت های مؤثر  پژوهشی و علمی بسیج دانشجویی فارس افزود: پیشرفت علمی در یک کشور موجب تقویت و اقتدار آن نظام می شود و جامعه دانشجویی و نخبگانی، طلایه دار جریان علمی آن کشور است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان بومی فارس در صنایع استان اضافه کرد: نخبگان به سمت نظام مسائل موجود در کشور هدایت شوند تا گام مهمی به سمت تحول بزرگ آموزشی و تربیتی در دانشگاه ها برداشته شود که در این راستا بسیج دانشجویی استان فارس فعالیت های بسیار خوب و شایسته ای انجام داده است.

سردار بوعلی با اشاره به اقدامات مؤثر بسیج دانشجویی استان فارس در زمینه اردوهای جهادی و کمک مؤمنانه گفت: در خصوص ساماندهی و شبکه سازی گروه های جهادی دانشجویی اقدامات مؤثری صورت گرفته که در این راستا نقش آفرینی مؤثر شورای جهادی ناحیه و تشکیل میزهای تخصصی متناسب با عرصه های فعالیتی جهادگران و ماهیت تخصصی دانشگاه ها قابل تقدیر است.

در این نشست، کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال جاری، انتظارات و برنامه های سال آینده پرداختند. 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما