۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

دانشجویان در تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی جهاد کنند

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دانشجویان لازم است که در میدان تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی دست به جهاد زنند. 
دانشجویان در تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی جهاد کنند
به گزارش حافظ خبر، سردار یدالله بوعلی امروز در آیین افتتاحیه رویداد کشوری نوروز تبیین که به همت بسیج دانشجویی استان فارس در حال برگزاری است با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع جهاد عظیم تبیین اظهار داشت: امروز جهاد تبیین یک وظیفه همگانی بوده و انتظار می رود هر قشری از آحاد جامعه با ابزار ها و توانایی های خود نسبت به این امر مهم همت گمارد.

وی با تاکید بر نقش دانشجویان در جهاد تبیین افزود: دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده و آگاه جامعه همانطور که در زمینه های مختلف جهادی، فرهنگی، مطالبه گری و ... همواره در میدان بوده اند، امروز هم لازم است تا در میدان تبیین حقانیت نظام جمهوری اسلامی و همچنین راه روشن پیش روی ملت ایران به ویژه جوانان  دست به جهاد زده و فرمان ولی خود را لبیک گویند.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه با تشکر از دست اندرکاران رویداد کشوری نوروز تبیین، امیدآفرینی در فضای دانشگاه ها را امری مهم دانست و بر  توجه بسیج دانشجویی به این موضوع تاکید کرد. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مفسدانه و ظالمانه پلیس و دادگاهها، برهان کافی بر ماهیت غیرالهی نظام حاکم بر ایران است و با شعار دفاع از ارمان انقلاب و شهدا نمیتوان به نظام سراسر ظلم و بی قانون، قداست و مشروعیت بخشید. هر ایده ای که فدائی داشته باشد دلیل بر حقانیت ان نیست.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود بر شما خواننده گرامی؛
دیدگاه شما در راستای آزادی بیان منتشر می‌شود. انتشار آن دلیلی بر باور ما به آن چه مدعی شده‌اید نیست؛ چراکه باور داریم اگر فساد یا ستمی از سوی هر کس که نهاد پلیس و دادگاه‌ها را نیز شامل می‌شود در جمهوری اسلامی ایران با ارائه سند و مدرک دادگاه‌پسند بررسی و اگر حقی پایمال شده باشد برخواهد گشت و با کسانی که فساد و ستم کرده‌اند برخورد خواهد شد؛ گواه سخن ما نیز برخوردهای بسیاری است که با مفسدان می‌شود و صدالبته همان مفسدان و ستم‌پیشگان خود را ستم‌دیده جا می‌زنند یا ستم خویش را کوچک می‌دانند.از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران نظامی الهی نیست و همچنان که از نام آن و قانون اساسی برمی‌آید آمده است تا زمینه‌ساز نظام الهی حکومت اسلامی مهدوی باشد و از سوی دیگر اسلامیت و احکام الهی در چارچوب مردم‌سالاری و جمهوریت است و این سخن چارچوب زمینه را برای محقق ساختن همه احکام و عدالت اسلامی را بوجود نیاورده است.