۰
plusresetminus
قائم مقام بنیاد مهدویت فارس:

حضور گسترده مردم در کاروان پیاده روی نیمه شعبان تحسین برانگیز است

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
حجت الاسلام محمد حسین حدائق ظهر امروز در حاشیه مراسم شادپیمایی خودرویی و پیاده روی اظهار کرد: امروز در نقاط مختلف استان به ویژه مرکز استان شاهد حرکت کاروان های خودرویی و پیاده روی شاد مهدوی  بودیم که بحمدلله با حضور مردم به نحو مطلوب برگزار شد.
حضور گسترده مردم در کاروان پیاده روی نیمه شعبان تحسین برانگیز است
به گزارش حافظ خبر، وی با تصریح اینکه دو مسیر برای حرکت کاروان خودرویی و پیاده روی شاد مهدوی در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: حرکت کاروان پیاده روی از سمت سه راه احمدی به سوی سه راه نمازی و حرم مطهر شاهچراغ(ع) و حرکت کاروان شادی از امام زاده ابراهیم به سمت چهار راه شاهزاده قاسم، همچنین از میدان ولیعصر(عج) در نهایت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) صورت گرفت.

این کارشناس مسائل مهدوی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم شادپیمایی عنوان کرد: خداوند عیدی همه را تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد، بحث انتظار فرج، مختص شیعه و اسلام نیست، در تمامی ادیان، همچون مسیح و یهود حتی ادیان غیرآسمانی موضوع انتظار برای آمدن منجی که دنیا را پر از عدل و داد می کند، مطرح است.

به گفته قائم مقام بنیاد مهدویت فارس اسلام به عنوان خاتم ادیان الهی، موضوع منجی را به صورت کامل مطرح می کند، خداوند می فرماید یعنی ای اهل ایمان، فرمان خدا و رسول و فرمانداران (از طرف خدا و رسول) که از خود شما هستند را اطاعت کنید.

حجت الاسلام حدائق گفت: با بصیرت در تمامی امور و عرصه های زندگی، باید زمینه حضور را فراهم آوریم، سپاه حق به دنبال و در رکاب امام زمان(عج) و سپاه دجال ها روبروی امام می ایستند، یک طرف انقلاب اسلامی و طرف دیگر استکبار جهانی است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما