۰
plusresetminus
زارعی عضو و ناظر شورا در شهرداری منطقه ۳:

افزایش رفاه و راحتی شهروندان با حل مشکلات محلات

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
پس از گزارشات واصله از اهالی منطقه باباکوهی از مسدود کردن مسیر گذر خودرویی پیاده راه باباکوهی، مهندس زارعی ناظر شورا در منطقه 3 شهرداری در محله حضور یافت و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد که طی تماس تلفنی با ارتش مشکل رفع شد.
افزایش رفاه و راحتی شهروندان با حل مشکلات محلات
به گزارش حافظ خبر، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا بابیان اینکه پیگیری مشکلات مردمی از دغدغه های وی است گفت: با توجه به درخواست های مردمی به این محله برای پیگیری مشکل مسدود بودن گذر خودرویی پیاده راه باباکوهی آمدیم که با همکاری خوب شهردار منطقه 3 وارتش محترم مشکل رفع شد.

مسعود زارعی با تاکید بر لزوم حل مشکلات محله‌ای گفت: بازدیدهای میدانی و حضور در سطوح محلی فرصت مناسبی برای شناخت اولویت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنها از مدیریت شهری است.

ناظر شورای شهر در منطقه 3 شهرداری بیان داشت:امروز رویکرد شورای اسلامی شهر و همچنین مدیریت شهری توجه به مطالبات شهروندان است، که در این راستا  بازدیدهای مستمر از محلات جهت شناسایی مسایل، مشکلات و رفع آنها و انجام اقدامات اجرایی لازم صورت می گیرد.

زارعی عضو شورای شهر اظهار داشت:تلاش می‌کنیم تا مشکلات محلات مختلف حل شود، چراکه حل مشکلات در افزایش رفاه و راحتی شهروندان تاثیرگذار است.
یکی از افسران ارتش نیز که برای باز شدن راه خیابان باباکوهی تلاش بسیاری کرد ارتش را سربازان مردم دانست و گفت: شعار ارتش فدای ملت یک مصداق حقیقی است که همواره ارتشیان به آن توجه دارند و نمی گذاریم خاطر مردم مکدر شود .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما