۰
plusresetminus
رئیس ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر شیراز:

پالایش لیست تلاشگران شهرداری شیراز نیز در ایام نوروز

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶
رئیس ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر شیراز گفت :  از مجموعه نیروهای خادم شهرداری شیراز برای ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز تشکر می کنم و امسال لیست تلاشگران شهرداری شیراز نیز در ایام نوروز پالایش می شود.
پالایش لیست تلاشگران شهرداری شیراز نیز در ایام نوروز
به گزارش حافظ خبر، مسعود زارعی، امروز (یکشنبه 14 فروردین) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تشکر از نیروهای خادم شهرداری شیراز برای فعالیت در ستاد نوروزی گفت: شهردار شیراز با حصور موثر در ایام نوروز و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران سنگ تمام گذاشت.
 
رئیس ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک تقارن سال 1401 با ماه مبارک رمضان افزود: از مجموعه نیروهای خادم شهرداری شیراز برای ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز تشکر می کنم و شهرداری شیراز کارستان انجام داد که کار ارزشمندی بود اما به منزله بدون نقد بودن نیست.
 
وی اضافه کرد: تحلیل کل اقداماتی که شهرداری شیراز انجام داد را هفته آینده خواهیم داشت و هشت برجستگی عمده و 12 ایراد ساختاری وجود داشت.
 
زارعی تاکید کرد: امسال لیست تلاشگران شهرداری شیراز نیز در ایام نوروز پالایش می شود و در کمسیون امسال 35 تکلیف صادر کردیم که هدف آن رفع بیش از پنج هزار ایراد در شهر بوده است که نزدیک 70 درصد ایرادها به سرعت بر طرف شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما