۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی با بودجه های ملی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱
عضو شورای شهر شیراز مجمع نمایندگان فارس باید وزیر گردشگری و زیارت را احضار کرده و کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.
کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی با بودجه های ملی
به گزارش حافظ خبر،  محمدرضا هاجری امروز (یکشنبه 14 فروردین) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رجب، شعبان و رمضان ماه های پر برکتی هستند که فرصت تطهیر دلها را فراهم می کنند.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و شب های قدر، مقدرات یکساله بندگان خدا را رقم می زند و باید شهر شیراز در این ماه مبارک به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سراسر معنویت باشد.
 
وی اضافه کرد: از کمک مومنانه در این ماه مبارک که رسم امام علی (ع) و کمک به نیازمندان است نباید غافل شویم و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت بیشتری در این ماه قرار بگیرد.
 
هاجری با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: مدیریت شهری باید برای تحقق این مهم، حمایت از شرکت های دانش بنیان و خرید از آنها را در اولویت قرار دهد.
 
وی ادامه داد: چهار بوستان شهرداری شیراز در چهار نقطه شهر به شرکت های دانش بنیان باید اختصاص یابد و در حوزه پسماند، فضای سبز، شهر الکترونیک، ترافیک و حمل و نقل، آتش نشانی و ... می توان با سفارش دادن به شرکت های دانش بنیان از دانش، فناوری و دستاورد های عملی آنها در مدیریت شهری استفاده کرد.
 
هاجری تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز باید ضمن جمع بندی نیازهای خود در عرصه های مختلف از این شرکت ها خرید کنند و از شعار سال حمایت مطلوب داشته باشند.
 
وی با تشکر از میدان داری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به مسافران نوروزی گفت: خوشبختانه در نوروز به 2 میلیون نفر مسافر که به شهر مقدس شیراز، سفر کرده بودند توانستیم خدمات خوبی ارائه کنیم و شهردار شیراز که برای بازدید شبانه به بوستان ها سرکشی می کرد در ساعت سه و نیم دچار حادثه و شکستگی دست شد اما باز هم با دست شکسته سرکشی خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران ادامه می داد.
 
وی افزود: از تلاش های استانداری، نیروی انتظامی،علوم پزشکی، میراث فرهنگی، معاون گردشگری و زیارت استانداری و ... در این ایام قدردانی می کنیم و باید در خصوص ایجاد پارکینگ و زیرساخت ها برای توسعه بسترهای گردشگری و زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش بیشتری کنیم.
 
هاجری تاکید کرد: مجمع نمایندگان فارس باید وزیر گردشگری و زیارت را احضار کرده و کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.
 
وی با اشاره به شب های قدر نیز گفت: با توجه به تنوع آب و هوا و استقبال مردمی در ایام ماه مبارک رمضان، می توان بسیاری از مراسم شب های قدر و انس با قرآن را در بوستان های محلی و منطقه ای شیراز برگزار کرد و سازمان فرهنگی، شهرداری مناطق و نواحی و حوزه های سپاه و بسیج می توانند تمامی فضاهای شهری را با عطر و بوی معنوی و مناجات خوانی زیبنده سومین حرم اهل بیت (ع) کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما