۰
plusresetminus
سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

نصب المان ها فاخر شهری در راستای معرفی فرهنگ و هویت شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در اولین جلسه هماهنگی معاونت سیما و منظر با مسئولین زیباسازی مناطق یازده گانه شهرداری در سال ۱۴۰۱ گفت: المان هاي شهري به عنوان عنصر شاخص از شهر ابزاري ارزشمند براي معرفي هويت شهر است.
نصب المان ها فاخر شهری در راستای معرفی فرهنگ و هویت شیراز
به گزارش حافظ خبر، روح الله مظفری سرپرست سازمان با اشاره به اینکه المان ها مي توانند آينه اي تمام نما، از هويت و فرهنگ شهر باشند گفت: نمادها و المان شهری که در فضای هاي عمومی نصب می شوند ضمن بالا بردن کيفيت بصری محيط باعث می شوند که شهروندان و ببیندگان درک بهتری نسبت به‌ محیط زندگی، مفاخر، مشاهیر، آداب و رسوم خود بدست بیاورند.

مظفری با بیان اینکه در زمینه المان های شهری نیازمند خلاقیت ،نوآوری و ایده های جدید هستیم افزود: شهر شیراز تنها متعلق به شهروندانش نیست و بسیاری از مردم در جهان کشور ایران را به نام شهر شیراز مي شناسند و با در نظر گرفتن اینکه شیراز توسط مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری شده است مي بايست المان های ملی، مذهبی و اسلامی فاخری در این شهر نصب شود.

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به تاثير و نقش المان هاي شهري در زندگی شهروندان اشاره کرد و گفت: در هر  المان هاي شهری معانی خاصی به کار برده شده است که اگر این مفاهیم در ذهن شهروندان جای بگیرد، به عناصري هويتمند و شاخص در سطح شهر تبديل خواهند شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما