۰
plusresetminus
استانداری فارس:

مدیران در سازمان‌ها و ادارات امکانات پاسخگویی به مردم را فراهم کنند

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۴
استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران در سازمان‌ها و ادارات امکانات پاسخگویی به مردم را فراهم کنند، افزود: تشریفاتی بودن میزهای خدمت جای سوال دارد در صورتی که باید میزهای خدمت واقعی تشکیل شود و میز خدمت استانداری نیز الگوی خدمت باشد چون رضایت مردم و خداوند را در پی خواهد داشت.
مدیران در سازمان‌ها و ادارات امکانات پاسخگویی به مردم را فراهم کنند
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در دیدار و ملاقات مردمی در مسجد وکیل شیراز با بیان اینکه بسیار خوشحالم که مدیران استان می‌توانند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند، اظهار کرد:  این دیدارهای مردمی ادامه پیدا می‌کند و مدیران استان نیز دیدارهای مردمی تخصصی را هر ماه یکبار در ادارات خود برگزار کنند. 
 
وی با بیان اینکه این جلسات عمدتا به مشکلاتی از مردمی برمی‌گردد که به صورت چند سازمانی قابل حل است، گفت: اگر مشکلی تک دستگاهی قابل حل است باید در مراجعه به دستگاه و در دیدارهای مردمی با مدیران برطرف شود و اینجا به مشکلاتی که چندسازمانی است رسیدگی شود‌. 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه را مربوط به شهرداری، درمان، آب و کمبود آن برای واحدهای تولیدی، راه‌وشهرسازی و راهداری برای مجتمع‌های میان راهی و مسائل شخصی مردم ذکر کرد و افزود: مسائل اداری باید در فرایندهای خود حل شود. 
 
 ایمانیه درباره برگزاری جلسات در مسجد وکیل نیز عنوان کرد: این کار به دو دلیل صورت می‌گیرد، نخست اینکه یک مسجد قدیمی و براساس یک نیت خیری در منطقه پر مراجعه شهر بنا شده و دیگر اینکه می‌تواند نشان دهد که مسجد محلی برای حل مشکلات مردم است و جز فرهنگ عبادت نیز کارکرد دارد. 
 
وی با بیان اینکه با همت شورای شهر و شهرداری ۵۰ محله به محلات مسجدمحور تبدیل می‌شوند که در مساجد به سایر امور مردم جز عبادت هم پرداخته می‌شود، تصریح کرد: امروز بیش از ۵۰ نفر به این مسجد برای حل مشکلاتشان مراجعه کردند. 
 
استاندار فارس با بیان اینکه مدیران می‌توانند اسامی و مشکلات را به بازرسی دهند تا مشکل بهتر حل شود، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب عاقبت بخیری این است که به مراجعین به خود در حد توان پاسخ دهیم چون امکانات و قوانین تا اندازه‌ای به ما اختیار می‌دهد. 
 
استاندار فارس با بیان اینکه نکاتی پیرامون شعار سال را در شورای اداری مطرح خواهد کرد، خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: خودتان را آماده کنید تا از شعار سال نهایت استفاده را ببرید و به نفع  استان این شعار را محقق کنید. 
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما