۰
plusresetminus
استانداری فارس:

لزوم فرهنگسازی در مورد بی‌خطر بودن دکل‌های مخابراتی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به وجود نگرانی‌هایی در مردم پیرامون مخاطره آمیز بودن امواج دکل‌های مخابراتی، لزوم فرهنگسازی در مورد بی خطر بودن این دکل‌ها را متذکر شد. 
لزوم فرهنگسازی در مورد بی‌خطر بودن دکل‌های مخابراتی
به گزارش حافظ خبر،  عبدالعلی کریمی چهارشنبه ۲۴ فروردین چهارشنبه در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو برگزار شد، گفت: در دولت مردمی سیزدهم، تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسانی که مردم با آنها ارتباط نزدیک و بیشتری دارند باید پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند. 
وی افزود: این مسئله همواره از سوی رئیس جمهور و در استان نیز از سوی استاندار مورد تاکید قرار گرفته است که برگزاری سلسله نشست‌های خبری مدیران پاسخگو به عنوان یک اقدام خوب و موثر در همین راستا است. 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: مخابرات یکی از دستگاه‌هایی است که با توجه استفاده گسترده مردم از شبکه‌های ارتباطاتی، اینترنت و تلفن ثابت و تلفن همراه ارتباط گسترده‌ای با شهروندان دارد و باید پاسخگوی اقدامات خود و کاستی‌های احتمالی موجود در این بخش نیز باشد. 
کریمی بیان کرد: از مطالبات اصلی شهروندان استان فارس و شیراز در حوزه مخابرات، تقویت آنتن دهی تلفن همراه است که با توجه به اینکه مسئولان مخابرات راهکار اصلی حل این مشکل را نصب دکل اعلام کرده‌اند باید در خصوص بی خطر بودن امواج این دکل‌ها فرهنگ سازی شود. 
وی گفت: در زمینه تقویت آنتن دهی در جاده‌های استان و رفع مشکلات در این زمینه نیز باید سرمایه گذاری و کوشش بیشتری از سوی اوپراتورها انجام شود. 
معاون استاندار فارس افزود: اخیرا جلسه‌ای در باره پوشش تلفن همراه در آزادراه شیراز به اصفهان برگزار کردیم تا قبل از افتتاح این پروژه مهم، پوشش تلفن همراه در طول مسیر ایجاد شود تا هموطنانی که در این مسیر تردد خواهند کرد دچار مشکل نشوند. 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما