۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

همکاری سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای محرومیت زدایی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴
طی جلسه‌ای، تفاهمنامه همکاری شورا و شهرداری شیراز با سپاه فجر استان فارس در حوزه محرومیت‌زادیی، امضا و مبادله شد.
همکاری سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای محرومیت زدایی
به گزارش حافظ خبر،  چهارشنبه 24 فروردین طی جلسه‌ای با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، رئیس و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهرداری شیراز، تفاهمنامه سه جانبه همکاری در حوزه محرومیت‌زدایی امضا و مبادله شد. 
رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت شورای شهر شیراز در این مراسم با اشاره به دهه پنجم تشکیل سپاه، اظهار کرد: امروز دشمن از برخورد انسانی و فیزیکی و رو در روی علنی ناتوان مانده است اما عرصه فرهنگی و تربیتی و اجتماعی را به جد هدف گرفته است.  
سیده مریم حسینی با بیان اینکه محرومیت فکری برخی از مدیران عرصه را به مردم تنگ کرده است، گفت: شورای دوره ششم عزم خود را جزم کرده که با محرومیت‌ها مبارزه کند و پیش از هر اقدامی کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت را تشکیل داد.  
او با بیان اینکه در اختصاص بودجه و اولویت برنامه‌ها محلات هدف محرومیت‌زدایی یک کلید مهم واژه است، افزود: آنچه سبب ورود ما به این عرصه شده فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و همراهی امام جمعه شیراز و استاندار فارس و از همه جدی‌تر قرارگاه محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مخلص است.
 رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت‌های شهر شیراز همچنین با تاکید بر اینکه زیبنده شیراز نیست که در آن شاهد فقر باشیم، گفت: برای این منظور بر خود واجب دیدیم که تفاهم نامه سه جانبه و توزیع عدالت اجتماعی در دست کار قرار بگیرد.  
حسینی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت از اهداف امامین انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: با تفکر جدید در مدیریت شهری و همکاری‌های انجام شده امیدواریم که به رفع محرومیت برسیم.  
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما