۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
سردار بوعلی گفت: کمک به سازمان ها و نهادها در زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و حضور فعال در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد هنر سپاه و بسیج است.
عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی
به گزارش حافظ خبر، سردار بوعلی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه سپاه فجر با تمام ظرفیت ها و امکانات آماده همکاری با نهادها در عرصه محرومیت زدایی است گفت: انسجام و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در این زمینه موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: همکاری و تعامل منسجم دستگاه ها و نهادها یکی از عوامل مهم افزایش تاثیرگذاری طرح ها و برنامه هاست و اگر در این زمینه موفق عمل شود بدون شک رضایت مردم را در پِی خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی، گفت: اقدام موثر در زمینه مقابله با اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر، محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در محلات محروم، انسجام گروه ها و فعالان اجتماعی در سطح محلات و هم افزایی در اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی محورهای مهم همکاری سپاه فجر و بسیج با شورای شهر و شهرداری شیراز است.

سردار بوعلی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه در حوزه محرومیت زدایی، بیان کرد: کمک به سازمان ها و نهادها در زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و حضور فعال در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد هنر سپاه و بسیج است.

 سید احسان اصنافی نیز در این دیدار با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری شیراز به مسئله محرومیت زدایی از محلات این کلانشهر، گفت: در این راستا طرح های مختلف عمرانی از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز پیگیری می شوند و با هم افزایی سایر دستگاه ها و نهادها از جمله سپاه فجر شاهد اقدامات موثری در این زمینه خواهیم بود.

شهردار شیراز تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و طرح های اجتماعی در سطح محلات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بخصوص مسئله مقابله با اعتیاد از دیگر محورهای مهم همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز با سپاه فجر است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما