۰
plusresetminus
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

بازدید محمدتقی تذروی از مجموعه تیر اندازی شهید فرارویی

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
محمدتقی تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شیراز به همراه مهدی‌زاده سرپرست هیئت تیراندازی فارس، طالبان‌پور دبیر هيئت و  مرادی مسئول کمیته آموزش هیئت تیراندازی از مجموعه تیراندازی شهید فرارویی در بوستان مادر بازدید کرد‌. 
بازدید محمدتقی تذروی از مجموعه تیر اندازی شهید فرارویی


تذروی درباره این مجموعه و وضعیت پیش روی آن اظهارداشت: مجموعه فوق در بوستان مادر در منطقه پنج شهرداری شیراز واقع شده و عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده و عملیات تاسیسات و نصبیات آن باقی مانده است. 

نائب رئیس شورای شهر‌ شیراز دلیل عقب ماندن این پروژه را اختلافات پیمانکار عنوان کرد و گفت: این امر سبب شده که پروژه در مرحله خاتمه پیمان قرار گیرد و به همین دلیل باید پیمانکار دیگری انتخاب شود تا باقی مانده پروژه را به سرانجام برساند‌. 

تذروی درباره تغییر مدیریت در این پروژه نیز افزود: این مجموعه در ابتدا در معاونت فرهنگی شهرداری شیراز شروع شد، مدتی تحت نظارت معاونت عمرانی بود و مجددا  هم اکنون در اختیار معاونت فرهنگی شهرداری شیراز است. 

نائب رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه چندین سال پس از اتمام عملیات عمرانی مجموعه ِ تکمیل تاسیسات و نصبیات آن متوقف شده است، بیتن کرد: این توقف متاسفانه باعث فرسودگی پیش از راه‌اندازی آن شده است. 

تذروی با بیان اینکه این مجموعه پتانسیل برپایی اردوهای مختلف استانی، ملی و همچنین میزبانی مسابقات مختلف کشوری را دارد، گفت: توجه، تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند جهش بزرگی از لحاظ زیر ساخت در تیراندازی استان بوجود آورد. 

نائب رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه نیروهای متخصص برای راه‌اندازی، تجهیز و نگهداری این مجموعه نیاز است، گفت: در صورتی که  اداره کل ورزش و جوانان و به تبع آن هیئت تیراندازی استان  نسبت به در اختیار گرفتن این مجموعه اقدام کند هیئت تیراندازی  آمادگی خود را برای تامین نیروی متخصص اعلام کرده که این امر با توجه به وجود پتانسیل لازم در هیئت تیراندازی می‌تواند منشا اثر در ورزش تیراندازی استان شود. 

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به بازدید امروز و گزارش‌‌های ارائه شده تعامل میان شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری و  اداره کل ورزش و جوانان استان و   همکاری لازم است. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما