۰
plusresetminus
مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش‌وپرورش فارس:

اعلام شرایط و نحوه گزینش کارکنان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی در سال 1401

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶
مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: مؤسسین و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی لازم است، کارکنان مورد نیاز خود را از یکم اردیبهشت تا یکم خرداد از طریق اتوماسیون اداری (فرزین) به کارشناسی غیردولتی اداره خود معرفی کنند.
اعلام شرایط و نحوه گزینش کارکنان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی در سال 1401
به گزارش حافظ خبر،  محمد رضا صابری با اشاره به اینکه شیوه نامه گزینش کارکنان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی 1401-1402 به ادارات و مدارس ارسال شده گفت:  نمون برگ الکترونیکی فقط تا یکم خرداد در سامانه اتوماسیون قابل دسترسی می باشد و بعد از تاریخ مذکور امکان معرفی نیرو وجود نخواهد داشت.
مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش‌وپرورش فارس افزود : برای صرفه جویی در منابع و بهره وری سازنده از نیروی انسانی گزینش شده موجود، تأکید  می گردد نیروهایی که در سنوات گذشته برای آنها تأییدیه گزینش صادر شده است، در اولویت بکارگیری قرار گیرند.
صابری ادامه داد:  مؤسسان و مدیران محترم مدارس و مراکز غیردولتی ، از معرفی داوطلبانی که قصد به کارگیری آن ها را ندارند، جداً خودداری کنند.
وی از مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی خواست: ضوابط گزینش را در انتخاب و معرفی کارکنان و مدرسان، مدنظر قرار داده و افرادی را انتخاب و معرفی نمایند که با توجه به ضوابط گزینش، شرایط لازم را دارا باشند.
 برای دریافت شیوه نامه گزینش کارکنان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی در سال 1401 اینجا را کلیک کنید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما