۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی استان فارس:

تشریح برنامه های دانشگاه های فارس به مناسبت روز قدس

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴
مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه های دانشگاه های این استان به مناسبت روز قدس را تشریح کرد.
تشریح برنامه های دانشگاه های فارس به مناسبت روز قدس
به گزارش حافظ خبر، سید مصطفی موسوی امروز در نشست مجازی با خبرنگاران به برنامه های اجرایی دانشگاه های استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های امسال با رویکردهای محتوایی تشریح چرایی و فلسفه روز قدس، جایگاه فلسطین و مقاومت اسلامی در معادلات منطقه ای و پاسخگویی به شبهات و ابهامات در موضوع علت حمایت نظام جمهوری اسلامی از فلسطینی ها برای دانشجویان و تبیین چرایی شعار مرگ بر اسرائیل برگزار می شود. 

وی با تاکید بر تمرکز افکار عمومی دانشجویان نسبت به نقشه های جدید آمریکا و متحدان غربی و عربی در امنیت سازی برای اسرائیل و تضعیف مقاومت اسلامی و منحرف ساختن نگاه جوامع و ملل از فلسطین افزود: جریان شناسی منطقه و برجسته سازی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در راهبری منطقه و جهان اسلام و ملل محروم علیه رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت اسلامی منطقه و برجسته سازی شجاعت و دلاوری ملت مقاوم فلسطین در عملیات های اجرایی بر ضد رژیم صهیونیستی در کنار بازتاب مظلومیت این ملت شریف و تحت سلطه از رویکردهای محتوایی برنامه های روز قدس در دانشگاه های استان فارس است. 

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر لزوم اتحاد تشیع و تسنن و بیان مصادیق آن در جنگ سوریه و جبهه مقاومت تاکید و اضافه کرد: تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی شامل طراحی پوستر، توزیع سیر نمایشگاهی پوستر و تراکت، تولید مقاله، جزوه، نشریه، کلیپ، نماهنگ،  اینفوگرافی، موشن گرافی، استیکر، عکس نوشته، فیلم کوتاه و.... به مناسبت روز قدس صورت می گیرد. 

موسوی از برگزاری سلسله نشست های مجازی پاسخ به شبهات درباره فلسطین خبر داد و تصریح کرد: مصاحبه و لایو اینستاگرامی با دانشجویان خارجی در موضوع روز قدس و بازتاب رسانه ای و برگزاری مسابقات کتابخوانی یا مقاله نویسی با موضوع روز قدس از برنامه های اجرایی در دانشگاه های فارس به مناسبت روز جهانی قدس است. 

وی با اشاره به فراخوان ایده پردازی روز قدس در بین دانشجویان، از  برگزاری لایو اینستاگرامی، مناظره و کرسی آزاد اندیشی با موضوع فلسطین با حضور اساتید دانشگاه و حوزه علمیه خبر داد و گفت: پویش عکس با موضوع فلسطین و شعارهای محوری و جذاب القدس، هی المحور، القدس لنا و  کمپین با موضوعات مختلف مانند دعوت به تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی یا وقف برای قدس و... راه اندازی می شود. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما