۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

محروم ترین استان در موضوع آب و راه

ما باید فریادمان را به کجا ببریم؟
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
فارس در موضوع راه و آب محروم ترین استان کشور است.
محروم ترین استان در موضوع آب و راه
به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: روی سخنم با مسئولان محترم استان پهناور فارس و نمایندگان محترم کلان شهر شیراز در مجلس شورای اسلامی است تا تمام تلاش خود را برای جذب و تخصیص اعتبارات دولتی بویژه برای بزرگراه های استان و بویژه کمربندی های شیراز به کار گمارند . متاسفانه در دولت قبل و با بهانه کمبود اعتبارات دولت ، شهرداری شیراز را به مسلخ برده و اعتبارات توسعه شهر را که همه از محل پرداخت مردم عزیز شیراز است صرف احداث یا تکمیل کمربندی های شیراز می‌کنند.
رییس شورا اظهار کرد: این داد را به کجا باید برد که برخی از استانهای مجاور فارس نه تنها کمربندی های اصلی بلکه مشغول اجرای رینگ های چهارم مرکز استان خود هستند . آیا در دولت فعلی و با حضور وزیر کنونی جهادی راه و شهرسازی که دوشادوش ما در جبهه های دفاع مقدس هشت ساله و دفاع از حرمین حضور داشته باز هم باید شاهد همان بهانه ها باشیم. مگر جان مردم کم ارزش شده و یا خون دیگر هم وطنان عزیز رنگین تر از ماست که در خصوص مرکز استان بزرگ فارس اینچنین تفکری را شاهد باشیم . 
طاهری افزود: ریاست محترم جمهور ، جناب آقای دکتر رئیسی شما را به خون مقدس شهداء دستور بررسی صادر فرمایید . ما باید فریادمان را کجا ببریم که به گواه مستندات آماری ، فارس در موضوع راه و آب محروم ترین استان کشور است و شوربختانه نجابت ما شیرازی ها که صورت خود را در تاریخ با سیلی سرخ نگاه داشته ایم ، مانع از دیده شدن این حد از محرومیت شده است .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما