۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز

بیانیه مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به مناسبت روز جهانی قدس به برخی شهرهای خط مقاومت جهان اسلام

تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: بیانیه مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت روز جهانی قدس به برخی شهرهای خط مقاومت جهان اسلام ارسال شده‌است.
بیانیه مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به مناسبت روز جهانی قدس به برخی شهرهای خط مقاومت جهان اسلام
به گزارش حافظ خبر، رضا جاویدی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام و امت اسلام را به دفاع از مسأله فلسطین فراخواند تا بیان کند، قدس محور اصلی امت اسلام است و شاهد هستیم امروز ملت‌های مختلف این روز بزرگ را گرامی می‌دارند.

وی افزود: معتقدیم که قدس محور و مرکزیت جهان اسلام است و نباید نسبت به هتک حرمت نسبت به آن بی تفاوت بود؛ اما از سویی توجه به این محور اصلی نباید ما را از محورهای دیگر جهان اسلام غافل کند.

*امروز مقاومت زنده است*

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه امروز مقاومت زنده است، گفت: امروز شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی از داخل و خارج هستیم.

جاویدی در بخش پایانی سخنان خود از ارسال بیانیه مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به برخی شهرهای خط مقاومت جهان اسلام خبر داد.

وی هدف از ارسال این بیانیه را رساندن پیام مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه شیراز دیار سومین حرم اهل بیت (ع) در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با آحاد مردم ایران اسلامی و جهان اسلام و مقاومت دانست.

سید احسان اصنافی شهردار و مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز طی بیانیه‌ مشترکی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرده بودند: روز قدس یادآور تصمیم هوشمندانه و از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی برای حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه فلسطین مظلوم و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما