۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

دیدار مردمی با هدف ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۱
ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم، در محل نماز جمعه شیراز برگزار شد.
دیدار مردمی با هدف ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه
به گزارش حافظ خبر، محمد تقی تذروی نائب رئیس شورای شیراز در حاشیه این میزخدمت گفت: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم و ارتقا کیفی ارائه خدمات است. 
وی افزود: حضور مسئولان و اعضای شورا در بین نمازگزاران، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.
افسانه خواست خدایی دیگر عضو شورای شهر شیراز برگزاری میزخدمت همزمان با برپایی نمازجمعه را فرصت خوبی برای پاسخگویی مطلوب مسئولین به درخواستهای مردم به صورت رودررو برشمرد.
وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع سریعتر مشکلات مطرح شده، رسیدگی مسایل مربوط به خدمات شهری در راس فعالیتهای مدیران شهرداری قرار خواهد گرفت.
خواست خدایی تصریح کرد: در مصلای نماز جمعه شیراز حضور پیدا کردیم تا بتوانیم پاسخگوی خواسته ها و مشکلات مردم عزیزی باشیم که شاید نتوانند در طول هفته به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در شورا حضور پیدا کنند لذا در این راستا تعداد زیادی از مردم عزیزی که مشکلاتی داشتند در همین مکان مشکلات آنها بررسی و پاسخ لازم به آنها داده شد. 
سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردارشورا نیز گفت: خدمت به ارباب رجوع و حل مشكلات مردم مايه افتخار و سربلندي است و تمام تلاش اين شورا بر آن است كه در چهارچوب قانون مشكلات مردم رسيدگي و حل شود.
وی افزود: مسجد جز محل عبادت، محلي براي حل مشكلات مردم نيز مي تواند باشد كه كمتر از عبادت نيست.
لازم به ذکر است طرح استقرار میز خدمت روز‌های جمعه هر هفته از ساعت ۱۱ صبح تا آغاز خطبه‌های نماز جمعه در محل حرم حضرت شاهچراغ (ع) بر پا می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما