۰
plusresetminus
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

یاوران شورا سفیران اجرای پویش بهار نارنج در محلات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
یاوران شورا سفیران اجرای طرح بهار نارنج در مناطق هستند.
یاوران شورا سفیران اجرای پویش بهار نارنج در محلات
به گزارش حافظ خبر، در جلسه ی هم اندیشی که با حضور افسانه خواست خدایی عضو و ناظر شورا در سازمان سیما و منظر فضای سبز، محمدتقی تذروی نائب ریس شورای اسلامی شهر، روح الله مظفری رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری، و یاوران شورای اسلامی برگزار شد، افسانه خواست خدایی، یاوران شورا را سفیران اجرای طرح بهار نارنج در مناطق برشمرد و افزود: اجرای کامل طرح بهار نارنج در محلات سطح شهر با شناسایی نقاط مستعد کاشت توسط یاوران شورا انجام خواهد شد.
خواست خدایی با بیان اینکه یاوران شورا در محلات نیاز سنجی لازم و تعداد نهال مورد نیاز در هر محله را بدست می آورند و پس از تایید کارشناسان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، نهال های سهمیه هر محله با نظارت کامل سازمان، کاشت نهال انجام و شناسه برای نهال مربوطه صادر میشود .

 عضو هیات رییسه شورای شهر بیان نمود: پویش بهار نارنج با تمرکز بر شیراز، شهر بهار نارنج و افزایش سرانه فضای سبز شهری و مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌های زیست محیطی آغاز می‌شود و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز  کاشت درخت را یکی از بهترین کارهای خیر و اثر گذار عنوان کرد و افزود: شهر بدون درخت، شهری بدون روح است که با کاشتن و پرورش دادن درخت، سبزی و خرمی، لطافت و آسایش و آرامش مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به اینکه اولویت اجرای این طرح بولوارها، پارک ها و معابر می باشند اعلام کرد در محلات نیز یاوران شورای شهر به عنوان سفیران این پویش می باشند که امید است با همکاری آنها، بیشترین کاشت در اماکن عمومی صورت پذيرد.

روح الله مظفری دیگر محور مورد اشاره در پویش بهار نارنج را معطوف به تأثیرات زیست‌محیطی آن دانست و افزود: کاشت ۱۰۰ هزار اصله درخت نارنج که هدف این طرح می باشد در بهبود وضعیت سرانه فضای سبز تأثیرات بسیاری دارد، اما سعی این پویش در این است که این کار را به صورت هدفمند و با برنامه انجام شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما