۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

نبود برنامه در خصوص الحاق روستاهای اطراف شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
فرمانداری در خصوص الحاق روستاهای حریم شیراز، هیچگونه برنامه ای در دستور کار ندارد.
نبود برنامه در خصوص الحاق روستاهای اطراف شیراز
به گزارش حافظ خبر، لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز در دیدار با محمدتقی تذروی، رئیس شورای اسلامی شهرستان بر تقویت شرکت های تعاونی روستائی تأکید کرد.

لطف اله شیبانی با بیان این مطلب که برای حل مشکلات روستائی نمی توان صرفا به اعتبارات دولتی تکیه کرد، افزود: بسیاری از مشکلات را می توان از طریق شرکت‌های تعاونی و راهکارهای مشابهی که اتکای به اعتبارات دولتی را به حداقل برساند، حل کرد.
فرماندار شیراز با اشاره به گسترش حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز در حومه شهر، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر بر کلیات موضوع الحاق روستاهای حریم شیراز توافق دارند اما نگرانی از گسترش بی رویه ساخت و سازهای غیرمجاز و افزایش قیمت زمین در حرائم شهر نیز همچنان به قوت خود باقی است.
فرماندار شیراز افزود: براساس قانون مباحث مرتبط با الحاق یا عدم الحاق در کارگروهی که به همین منظور در فرمانداری تشکیل شده است مطرح، بررسی‌ و تعیین تکلیف می شودو در حال حاضر فرمانداری شیرازدر خصوص الحاق روستاهای حریم، هیچگونه برنامه ای در دستور کار ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: مشکلات روستاهای شهرستان شیراز در زمینه مسکن، ارتباطات، راه، گاز و آب احصاء شده که به مدیران دستگاههای اجرائی و خدمات رسان منعکس و نتایج بررسی و رسیدگی های لازم در یک فرجه زمانی یک ماهه جمع آوری می شود تا موارد کلان و غیر قابل پیگیری در سطح شهرستان و استان، از طریق مرکز دنبال شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما