۰
plusresetminus
معاون گردشگری و امور زیارت استانداری:

جلوگیری از هدر رفت فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه امکانات بین راهی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
معاون گردشگری و امور زیارت استانداری با اشاره به اینکه حمل و نقل یکی از اصلی ترین زیرساختهای گردشگری است، خاطر نشان کرد وجود تاسیسات و امکانات، ساماندهی خدمات بین جاده ای، افزایش رفاه مسافران و تأمین امنیت آن ها می‌بایست بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 
جلوگیری از هدر رفت فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه امکانات بین راهی
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده افزود لازمه تحقق توسعه این امکانات برنامه ریزی صحیح، ایجاد زیر ساختهای قانونی و تسهیلات مناسب برای بخشهای خصوصی بمنظور توسعه مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی است. 

وی افزود در این راستا وزارتخانه های راه و شهرسازی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لازم است به این موضوع توجه بیشتری نمایند.

اما متاسفانه مصوبه هیات مقررات زدایی مورخ ۱۴۰۰/١٢/١١ در خصوص اعلام وزارت صنایع دستی و گردشگری بعنوان مرجع واحد برای صدور مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و نیز پارکها که در راستای تسریع در صدور مجوزها صادر شد، تبدیل به عاملی برای بلاتکلیفی  سرمایه‌گذاران مجتمع‌های جدید شده است. به گونه ای که ادارات کل راهداری مستند به مصوبه مقررات زدایی خود را مسئول صدور مجوز نمیدانند و از طرفی زیر ساختهای قانونی بدین منظور در وزارت میراث فرهنگی ایجاد نشده است.

 لذا لازم است دو‌ وزارتخانه هرچه سریعتر در تعاملی موثر موضوع را تفاهم کنند تا از هدر رفت فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه امکانات بین راهی جلوگیری شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما