۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

۱۵مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز سپیدان

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پانزده مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز به سپیدان خبر داد.
۱۵مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای در محور شیراز سپیدان
محمدجواد مرادیان گفت: طی تماس تلفنی در ساعت۲۰:۴۳ با سامانه اورژانس شیراز مبنی بر تصادف زنجیره ای در زیر گذر شهرک قصرقمشه، بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین در این محور، فرمانده عملیات اورژانس ۱۱۵ شیراز با موتور به محل حادثه رسید و تا رسیدن آمبولانس اقدامات اولیه برای مصدومان را آغاز کرد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه اظهار کرد: یکی از تکنسین های اورژانس شیراز وقتی ترافیک سنگین و فاصله زیاد با محل حادثه را مشاهده کرد، از آمبولانس پیاده شد و با کیف کمک های اولیه خود را به صحنه تصادف رساند.

 مرادیان افزود: تصادف زنجیره ای در محور شیراز به سپیدان(زیر گذر شهرک قصرقمشه) پانزده مصدوم به همراه داشت که تمامی مصدومان به بیمارستان های نمازی و رجایی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه از «اسماعیل قاسمی»، «سید حسین زارع»، «نوید کیانی» و سایر تکنسین های امدادی این حادثه و همکاران مرکز دیسپچ به پاس تلاش برای رسیدن به صحنه تصادف و نجات جان همنوعان قدردانی کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما