۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

قصد ربايش دختر در شيراز صحت ندارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۵
رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس گفت: كليپ پخش شده در فضاي مجازي مبني بر اينكه فردي قصد آدم‌ربايي دختر بچه 6 ساله اي در يكي از خيابان‌هاي شيراز را داشته صحت ندارد و تكذيب مي شود. 
قصد ربايش دختر در شيراز صحت ندارد
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ حميد افرامن بيان كرد: روز گذشته 16 خردادماه كليپي با محتواي اينكه (مردی حدودا 38 ساله در خيابان مشكين‌فام شيراز قصد ربايش دختري 6 ساله داشته و توسط اهالي محل دستگير و تحويل كلانتري 11 زند شده است) در فضاي مجازي منتشر شده و موضوع  به منظور بررسی صحت و سقم آن در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: پس از انتقال فرد دستگير شده به پليس آگاهي، در بررسي‌هاي اوليه و برابر نظر كارآگاهان مشخص شد كه فرد مذكور داراي اعتياد به مواد مخدر صنعتي بوده و به دليل مشکل روحی و روانی و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر به سمت دختربچه ای که در آن حوالی با فاصله چند متری از مادرش در حال تردد بوده رفته و قصد ربايش وی را نداشته است.
رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس فارس با بيان اينكه موضوع آدم ربايي صحت نداشته و كذب محض است، گفت: شهروندان به شايعات پخش شده در فضاي مجازي توجه نكنند و هرگونه اخبار صحيح را از منابع رسمی یا خبرگزاري‌هاي معتبر دنبال كنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما